لوستر کریستالی

کد آگهی
RF128059
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
لوستر کریستالی
متن آگهی
لوستر کریستالی متشکل از لوستر و آویزه‌های مختلف شیشه و کریستال است. لوستر کریستالی با ایجاد جلوۀ متفاوت، درخشش زیاد و انعکاس زیبای نور و همچنین عبور و تابش نوری چند برابر نور خارج شده از منبع، بعنوان یکی از مهم‌ترین کالاهای تزئیناتی در خانه‌ها به شمار می‌آید. استفاده از کریستال‌های تراش خورده با طرح‌های مختلف علاوه بر زیبایی صد چندان آن‌ها، باعث تقویت بیش از حد نورپردازی شده و در نتیجه می‌توان در فضاهای کوچک با سقف‌های کوتاه از این نوع لوستر استفاده نمود تا فضا روشن‌تر و بزرگتر جلوه کند.

لوستر کریستالی بخاطر جلوه و درخشش بسیار زیادی که دارد، از بهترین انتخاب ها برای محیط هایی با دکوراسیون مدرن و کلاسیک می باشد. به عبارت دیگر، این نوع لوستر در منازل و محیط های تجاری و اداری با سبک های مختلف کاربرد گسترده ای داشته و از محبوبیت بالای برخوردار است. در ادامه نگاهی به ویژگی های انواع لوستر کریستالی و نکات مهم در خرید آنها خواهیم داشت.

ویژگی لوستر کریستالی :

این دسته از لوسترهای کریستالی تنوع بالایی از نظر قیمت، طرح و اندازه داشته و می توان برای محیط های مختلف مانند سالن پذیرایی، اتاق خواب و حتی آشپزخانه نیز از آنها استفاده کرد. در نوع سقفی این لوسترها دانه های درشت و ریز کریستال به ارتفاع تقریبا کم بر روی صفحه نصب شده روی سقف متصل می باشند.

برای محیط هایی که دارای سقف های بلند هستند و از نظر هزینه محدودیتی در خرید لوستر نیستند، لوستر آویز کریستالی از بهترین انتخاب ها میباشد. این مدل آویز به دلیل دارا بودن شاخه های بلند کریستالی جلوه بسیار منحصر به فردی را در محیط ایجاد کرده و فضا را کاملا مجلل خواهد کرد. این دسته از لوسترها را نه تنها در محیط مسکونی، بلکه در تالارها و مراکز تجاری نیز می توان مورد استفاده قرار داد.
 
استان :
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • مراجعه به سایت
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 446 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری