لوستر مدرن

کد آگهی
RF130631
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
لوستر مدرن
متن آگهی
آشنایی با انواع لوستر مدرن ، امروزه استفاده از دکوراسیون مدرن و جذاب در بین افراد بسیار پر طرفدار است. به دلیل آن که بیشتر افراد به دنبال خانه ای خلوت و رویایی و مملو از آرامش هستند. برای آن که از خانه ای زیبا برخوردار باشید، پیشنهاد می کنیم که دکوراسیون مدرن را انتخاب کنید و برای کامل کردن سبک دکوراسیون خود بهتر است که از لوسترهای مدرن بهره ببرید.


لوستر آویز مدرن چیست؟
لازم به ذکر می باشد که لوستر مدرن (Modern chandelier) نوع خاصی از لوستر می باشد که برای نورپردازی در محیط هایی با دکوراسیون ساده و مدرن کاربرد دارد. این لوسترها می توانند فضای خانه را بسیار شیک و خاص جلوه دهند. البته باید بیان شود که برخلاف لوسترهای کلاسیک، در این گروه از آویزها شاخه های پر از حباب های مجلل وجود نداشته و سادگی و ظرافت در آن حرف اول را می زند.

به علاوه می توان اذعان داشت که استفاده از طرح های کاملا مدرن و صفحات و نوارهای نورانی با اشکال هندسی خلاقانه در این نوع لوستر به چشم میخورد که فوق العاده محبوب هستند و می توانند یک گزینه بسیار مناسب برای خانه هایی با سبک مدرن به شمار روند.

یک نکته بسیار مهمی که باید بدانید، این است که از بزرگترین تصورات اشتباهی که اغلب افراد درباره آویزهای مدرن دارند، نورپردازی ضعیف آن ها می باشد! لازم است بدانید که نورپردازی این نوع آویز با توجه به محیط نصب آن ها و هم چنین هدف از کاربرد این وسایل در دکوراسیون کاملا قابل تنظیم و متغیر است.
بنابراین هرگز کمان نکنید که این لوسترها نور افشانی مناسبی ندارند، بلکه بر عکس می توانند نور مناسبی را در اختیار شما قرار دهند. هم چنین باید اشاره شود که تنوع در لوسترهای مدرن به اندازه ای می باشد که می توان نمونه های کاملا مجلل و پرنور را در میان آن ها مشاهده و انتخاب کرد.
امروزه لوستر مدرن در میان خریداران این وسیله زینتی و زیبا، طرفداران زیادی دارد به دلیل آن که فضای همه ی خانه ها مدرن شده و برای یک خانه ی مدرن، یک لوستر مدرن نیاز اساسی به شمار می رود.

لامپ SMD چیست؟

لازم به ذکر می باشد که عبارت SMD مخفف از SURFACE MOUNTED DEVICE که به قطعات نصب شده روی سطح می باشد، اطلاق می گردد. نکته بسیار مهم این است که در تکنولوژی SMD اجزای مختلف از پیش ساخته شده به مدار چاپی لحیم می‌ شوند و برد آن‌ ها ضخامت بسیار کمی دارد.
می توان اذعان داشت که SMD  (اس ام دی ) نوع جدیدی از لامپ ‌ها می ‌باشد که در واقع زیر مجموعه لامپ ‌ها ال ای دی هستند و شکل و شمایل و کارایی آن ‌ها نسبت به این لامپ‌ ها متفاوت بوده و از نور بسیار بیشتری نسبت به لامپ ‌های ال ای دی برخوردار هستند. مانند:
لامپ ‌های اس ام دی سکه ای که شکل آن ‌ها مانند یک سکه گرد می ‌باشد و به صورت ۳ وات ، ۵ وات و ۱۰ وات دارند که بر روی صفحه ‌های استیل لوستر مدرن سقفی قرار می ‌گیرند و نور بسیار بیشتری نسبت به لامپ‌ های لوستر ال ای دی دارند. از جمله ویژگی های این لامپ ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:
  • این لامپ ها حرارت بسیار پایینی دارند و هیچ آسیبی به صفحات استیل لوستر وارد نخواهعند کرد و هم چنین گرمایی نداشته و ۵ برابر وات خود روشنایی دارند
    این لامپ‌ ها از نظر رنگی سه مدل آفتابی و مهتابی و ترکیبی دارند که نوع ترکیبی آن هر دو رنگ آفتابی و مهتابی را با هم داخل خود دارد که به صورت جداگانه نیز می‌توان از هر رنگ آن استفاده کرد.
    این نوع لامپ ‌ها برای روشنایی و کار کردن همانند لامپ‌ های ال ای دی نیاز به ترانس دارند که نوع بدون ترانس آن‌ها نیز داخل بازار وجود داشته و با جریان مستقیم برق کار می ‌کنند و دیگر نیازی به ترانس ندارد

 
استان :
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • مراجعه به سایت
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 439 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری