لوستر لاله

کد آگهی
RF109547
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
لوستر لاله
متن آگهی
خصوصیات لوستر لاله چه می باشد؟
لوستر لاله چیست و چه ویژگی هایی دارد ، می توان اذعان داشت که جنبه‌ های فنی و کیفیت لوستر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد؛ اما به هنگام انتخاب این وسیله نخست به ظاهر و زیبایی آن توجه خواهد شد.
همه لوسترها با وظیفه تامین روشنایی محیط طراحی و ساخته می شوند که البته در زمان های بسیار قدیم زیبایی در لوستر ها ملاک همه افراد نبود و فقط در خانه های اشرافی دیده می شد؛ اما در طراحی ‌های جدید از آیتم ‌های نورپردازی مختلفی همچون لامپ‌ های هالوژن نیز استفاده می ‌شود. درنتیجه، بحث زیبایی لوسترها به اندازه تامین روشنایی نیز اهمیت پیدا می‌ کند.
در همه انواع طراحی ها سعی بر این است که زیبایی و مشتری ‌پسند بودن به عنوان یک اصل قرار بگیرد. با این حال این طبیعی است که برخی از افراد تنها مدل‌ های خاصی را زیبا بدانند. لوستر طرح لاله از جمله وسایل لوکس کلاسیک هستند که ویژگی ‌های ظاهری خاص خود را دارند و برای انواع چیدمان کلاسیک، لوکس و سنتی مناسب به نظر می ‌رسند.
همان گونه که بیان شد، این وسیله از زمان های بسیار دور مهمان خانه های ما ایرانیان بوده و اگر بخواهیم قدمت استفاده از این لوستر ها در ایران را عنوان کنیم، باید به زمان قاجار اشاره کرد که استفاده از لوسترهای لاله بسیار باب بوده و در تمام کاخ های اشرافی دیده میشد. اما قبل تر از آن نیز ایرانیان از شمعدانی هایی با شکل لاله استفاده می کردند که وظیفه روشن کردن محیط را بر عهده داشتند. این موارد بیان شده عنوان میکند که این طرح و سیاق از زمان های بسیار دور در میان ما ایرانیان رواج داشته است.

حباب یا لاله در لوسترها:
امکان دارد که در برخی از لوسترها، لامپ‌ ها هیچ گونه پوششی نداشته باشند؛ اما در لوستر لاله پوششی از جنس شیشه یا کریستال در اطراف لامپ‌ ها قرار می‌گیرند که در نورپردازی محیط بسیار جلوه خاصی دارد.
در صورت استفاده از لاله یا همان پوشش شیشه ‌ای، لامپ‌ها قابل رؤیت نخواهند بود و نوری که از این پوشش عبور می‌کند نیز به میزان ضخامت کریستال بستگی خواهد داشت. از جمله نکات خاص درباره لاله یا حباب لوسترها می توان به موارد زیر اشاره داشت:
  • کاملا مشخص است که این حباب شیشه ‌ای‌، بخشی از نور را می‌ گیرد؛ اما زیبایی و طرح جالبی دارد و به همین خاطر نیز استفاده می ‌شود.
    در بسیاری از موارد که لامپ و سرپیچ ظاهر جالبی ندارند، استفاده از این پوشش مانع از دیده شدن این بخش می ‌شود.
    امکان دارد لاله لوستر که کدر یا شفاف باشد. در انواع کدرتر، حباب رنگ مخصوص به خود را دارد که معمولا روشن در نظر گرفته می‌شود. حباب روشن در روشنایی محیط بسیار موثر است.
    در لاله‌ های کاملا شفاف، لامپ‌ ها دیده می‌شوند و مانعی در مقابل نور وجود ندارد. با این حال شکل و طراحی لاله ‌ها در مقابل لامپ، شکست نور را به فرم‌ های مختلفی ایجاد می‌کند که موجب زیبایی در نورپردازی می ‌شود.
    حباب ‌ها علاوه بر اشکال ظاهری متفاوت، اندازه‌ های مختلفی نیز دارند. گاهی در هنگام نظافت یا در هنگام جابه‌ جایی امکان شکستن حباب‌ ها وجود دارد.
    معمولا این حباب‌ ها در لوازم جانبی لوستر فروشی‌ ها عرضه می‌ شوند.
استان :
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • مراجعه به سایت
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 456 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری