خرید مدل لوستر ریسه ای

کد آگهی
RF175604
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
خرید مدل لوستر ریسه ای
متن آگهی
لوستر ریسه ای ؛ بارها پیش آمده که از زیبایی دکوراسیون یک محیط به وجد آمده باشید و لوسترهایی که در ان محیط به کار رفته است چشمان شما را گرفته باشد. در گوشه ‌ای از تمام دکوراسیون ‌های رویایی که در فیلم‌ها و عکس ‌ها دیده ‌اید یک لوستر بلند با ریسه‌ های آویز وجود دارد که فضا را بسیار لوکس و زیبا  کرده است.
قطعا شما هم علاقه بسیار زیادی به این لوسترها داشته و می خواهید یکی از آن ها را برای خانه خود تهیه فرمایید. ممکن است که از ابتدا متوجه حضور این مدل از لوسترها در تصویر نشده باشید اما قطعا یکی از عوامل تاثیر گذار در جذابیت فضا لوستر ریسه ‌ای هستند.

کاربرد لوستر ریسه ای چیست؟

نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که لوستر ریسه ‌ای بیشتر کاربرد دکوراتیو و تزیینی دارد که در کنار آن نور محدودی هم به فضا می ‌دهد اما با وجود کریستال‌ های آویزی که دارد بازهم نمی‌ توان انتظار داشت که به حد بسیار زیادی نور را منعکس نمایند.
به دلیل آن که محوریت قرارگیری ریسه ‌ها به گونه ایی است که ممکن است در راستای منبع نور قرار نگیرد. البته در درصدی از این سبک لوسترها ممکن است این اتفاق بیافتد که ریسه‌ ها در راستای منبع نور قرار گرفته و در صورتی که جنس آن ‌ها کریستالی خوب باشد انعکاس نور را بیشتر می ‌کند و می‌ توان توقع ایجاد نور را از ان ها بیشتر داشت.
همان گونه که بیان کردیم، لوسترهای ریسه ‌ای را در فضا هایی با سقف‌ های بلند نصب می گردد. به عنوان مثال در میان راه‌ پله ‌های خانه ‌های دوبلکس و سوبلکس که فاصله‌ی سقف با زمین زیاد است از مدل ‌های ریسه بلند مارپیچ و یا حتی ساده، استفاده می‌شود که بسیار جلوه‌ لوکسی و زیبایی را برای فضا ایجاد خواهد کرد. در راه پله‌ خانه ‌های بزرگ و هتل ‌ها نیز این سبک از لوسترها قابل استفاده می باشد.

تهیه لوستر ریسه ای:
لازم به ذکر است که این سبک از لوسترها را شاید نتوانید در هر لوستر فروشی پیدا کنید. اما مراکز اصلی وجود دارد که انواع و اقسام آن ها از کوتاه و بلند گرفته تا شکل ‌های مختلف آن را می ‌توانید در آنجا پیدا کنید.
یکی از این مراکز لاله‌ زار است که از قدیم‌ الایام تا امروز مرکز انواع لوستر به شمار می‌ رود. انواع خارجی و لوکس لوستر ریسه‌ای را می ‌توانید در بورس خیابان شریعتی پیدا کنید. شما می توانید لوستر ریسه ای را از وب سایت های معتبر سفارش دهید تا آن ها این لوسترها را با خدمات پس از فروش مناسب به شما عرضه کنند. به همین منظور می توانید به وب سایت ما مراجعه کرده و برای خرید این لوسترها اقدام فرمایید.

 
استان :
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • مراجعه به سایت
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 528 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری