نایلون بسته بندی + پلاستیک بسته بندی

کد آگهی
RF869753
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
نایلون بسته بندی + پلاستیک بسته بندی
متن آگهی

انواع پلاستیک برای بسته بندی کدام اند؟
برای بسته بندی انواع مختلف محصولات از انواع نایلون ها استفاده می شود برای مثال می توان نایلون شیرینگ را نام برد که برای بسته بندی درب پوش های مواد غذایی برای جلوگیری از نفوذ هوا و یا پک و بسته بندی نمودن بطری های آب معدنی یا نوشیدنی برای صرفه جویی اقتصادی , وکیوم نمودن مواد غذایی , وکیوم نمودن غذاهای رستوران ها برای حمل و نقل آسان , جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و بسته بندی اقلام نوشت افزار یکی دیگر از کاربرد های مهم نایلون شیرینگ این است که نایلون های شیرینگ قابلیت چاپ و متلایز دارند و اگر بخواهید برای تبلیغ از آن استفاده کنید میتواند بسیار برای شما مفید باشد.
معمولا برای بسته بندی از سلفون استفاده می شود که دارای دو نوع است :
1. فیلم opp : این نوع قابلیت چاپ پذیری و لمینت بالای شفاف می باشد و سطح یکدست دارد که برای محصولات با مقاومت کمتر استفاده می شود مانند ظروف یکبار مصرف
2. فیلم cpp : این جنس نیز قابلیت چاپ پذیری بالایی دارد و شفاف است همچنین کمی نرم تر از opp می باشد و برای محصولاتی با مقاومت بیشتر استفاده می شود مانند حبوبات
پلاستیک بسته بندی حبوبات چگونه است؟
یکی از مصارف نایلون های بسته بندی برای بسته بندی حبوبات است که نیمی از بسته بندی های آنها به صورت شفاف است زیرا حبوبات در مقابل فاسد شدن و نور خورشید مقاوم تر است و همچنین قسمتی را شفاف در نظر می گیرند تا مشتریان بتوانند داخل آن را مشاهده کنند.

برای خرید پلاستیک بسته بندی به سایت چاپم کن مراجعه کنید.

ویژگی نایلون های بسته بندی چیست؟
نایلون های بسته بندی به صورت پاکت یا رول موجود می باشند که می توانند به صورت کاملا شفاف ، کاملا رنگی و یا رنگی با پینجره شفاف تولید شوند. جنس این نایلون ها باید به نوعی باشد که روی محصول داخلش تاثیری نگذارد  و بهتر است جنس آنها از لمینیت opp با opp و یا bopp با ps باشد.
نایلون های بسته بندی باید به نوعی باشند که نیاز هر دو قشر هم مغازه دار و هم مصرف کننده را برآورده سازد. اما بیشترین چیزی که مورد توجه قرار میگیرد این است که در طبیعت باقی نمانند و به موجودات زنده آسیب نرسانند به همین دلیل تولید نایلون به سمتی رفته است که به آن کیسه های سبز گفته می شود که این کیسه ها مانع از ورود رطوبت به داخل کیشه می شوند و مواد غذایی را برای مدت طولانی تری حفظ می کنند تا مواد داخل آن فاسد نشود.
امروزه از نایلون های بسته بندی برای بسته بندی غذاهای آماده و نیمه آماده، خشکبار ، محصولات غذایی و ... استفاده می شود.
موارد مصرف نایلون های بسته بندی کدام اند؟
1. برای لاینر داخل بشکه (کنسانتره ، چسب و ... )
2. لاینر داخل گونی (محصولات پودری و گرانولی )
3. بسته بندی محصولات پودری و گرانولی( آجیل، پسته، قند و شکر و ... )
4. کیسه های نازک شفاف برای بسته بندی و محافظت از قطعات خودرو ، ظروف تفلون و ... در مقابل خط و خش و گرد و غبار .
رول سلفون حرارتی براق  (نایلون شیرینگ ):
این مدل نایلون در مقابل حرارت به دور محصول بسته بندی پیچیده می شوند و باعث محافظت محصول در برابر گرد و خاک و غبار و باعث حمل و نقل آسان می شود.
سلفون های حرارتی دارای ابعاد و ضخامت های متفاوتی هستند که از نوع ضخیم آن در بسته بندی پک های آب معدنی و نوع نازک آن برای محاظ حرارتی کنترل استفاده می شود.
نایلون های شیرینگ به صورت تک لایه و چند لایه وجود دارد. هرچه تعداد لایه ها بیشتر باشد کیفیت آن افزایش پیدا می کند. اگر از نایلون های شیرینگ تک لایه برای ضربه گیری استفاده می کنید بهتر است چند لایه به دور آن بپیچید.
 
استان :
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • مراجعه به سایت
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 449 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری