انواع نایلون کشاورزی و گلخانه

کد آگهی
RF175565
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
انواع نایلون کشاورزی و گلخانه
متن آگهی
انواع نایلون کشاورزی و گلخانه :

نایلون گلخانه (پلاستیک گلخانه)، یکی از ملزومات اصلی برای راه‌اندازی یک گلخانه مناسب است. از آنجایی که گلخانه به عنوان محیطی برای تولید گیاهان در خارج از فصل رشد است، از اهمیت زیادی برخوردار است، می‌توان با تهیه نایلون گلخانه مناسب شرایطی ایده‌آلی را برای رشد محصولات را فراهم کرد. پوشش گلخانه مناسب یکی از الزامات مهم برای داشتن یک گلخانه است.  امروزه خرید نایلون گلخانه در بین کشاورزان و گلخانه‌داران از اهمیت زیادی برخوردار است ولی   قیمت نایلون گلخانه به عوامل زیادی بستگی دارد و تغییر این عوامل سبب ثابت نبودن نرخ قیمت این محصول است در ادامه به همه این عوامل و ویژگی های این محصول می‌پردازیم.

انواع پوشش نایلون گلخانه‌

پوشش‌های مختلفی برای حفاظت از گلخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر کدام از این پوشش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و بسته به موقعیت جغرافیایی احداث گلخانه، امکان استفاده از هر کدام از این پوشش‌ها وجود دارد. محبوب ترین پوشش گلخانه نایلون گلخانه است اما خوب است که با چند نوع از پوشش های گلخانه نیز آشنا شویم.
پوشش نایلون گلخانه (فیلم پلاستیکی گلخانه)

فیلم‌های پلاستیکی که عمدتا از جنس پلی‌اتیلن یا پلی‌کربنات تولید می‌شوند، به دلیل هزینه پایین تولید، بیشترین میزان مصرف را به خود اختصاص داده‌اند. نکته قابل توجه دیگر در خصوص این پوشش، کاهش هزینه‌های گرمایش داخل گلخانه است. اگر دو لایه از پوشش نایلون گلخانه را روی یکدیگر قرار دهید، در مقایسه با سایر پوشش‌ها می‌توانید تا ۴۰ درصد هزینه مورد نیاز برای گرمایش محیط گلخانه را کاهش دهید.
پوشش شیشه‌ای گلخانه‌ای

شیشه از نظر انتقال نور به داخل محیط گلخانه، ایده‌آل‌ترین پوشش گلخانه به شمار می‌رود. اما کنترل دمای داخل گلخانه به کمک این نوع پوشش کار سخت‌تری است. در عین اینکه ماندگاری این پوشش در مقایسه با پلاستیک های گلخانه بیشتر است، اما هزینه و زمان احداث گلخانه را افزایش می‌دهند. در خصوص مسائل ایمنی مانند آتش‌سوزی نیز در مقایسه با نایلون‌ها عملکرد بهتری دارند.
پوشش فایبرگلاس گلخانه

پوشش فایبرگلاس گلخانه ماده دیگری است که برای ساخت پوشش گلخانه می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. قیمت تمام شده فایبرگلاس از پوشش شیشه‌ای کمتر و در مقایسه با پوشش پلاستیکی بالاتر است. فایبرگلاس در مقایسه با پوشش شیشه‌ای استحکام بالاتری دارد و در شرایط آب و هوایی مختلف قابل استفاده است.
استان :
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • مراجعه به سایت
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 357 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری