ورق فوم EVA، ورق فوم صنعتی،فوم بسته بندی

کد آگهی
RF173604
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
ورق فوم EVA، ورق فوم صنعتی،فوم بسته بندی
متن آگهی
ورق فوم های EVA بهین نو (بنکو) با دانسیته بالا با ضخامت 1 تا 32 میلی متر در رنگ های مختلف تولید می شود.
ما با بکارگیری آخرین تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از متخصصان فنی امکان تولید هرگونه ورق درخواستی صنعتگران با استفاده از مواد اولیه PE,EVA,SBR را در ابعاد، ضخامت، سختی و رنگ بندی متعدد داریم. واحد خدمات این شرکت نیز آمادگی ارائه هرگونه خدمات جانبی از جمله برش، دایکات، دورگیری، لمینت و… را جهت انجام سفارشات صنعتگران می باشد.


کاربرد ورق فوم پلی اتیلن
  • ورق فوم ها در صنایع کیف و کفش و خودروسازی:
ورق فوم ها در انواع مختلف سخت و فشرده، نرم و منعطف و سخت و منعطف تولید می شود.
ورق های سخت و فشرده بهین نو (بنکو) یا در اصطلاح ورق های میکروسل به صورت عاج دار یا بدون عاج در ساخت زیره کفش استفاده می شود و در اختیار صنعت کفاشی قرار می گیرد.
ورق های نرم و منعطف بهین نو (بنکو) که خاصیت ارتجاعی و برگشت پذیری داشته در ساخت کفی کفش به کار رفته. این ورق ها در داخل کفش ضخامت خود را از دست نمی دهد.
ورق های سخت و منعطف بهین نو (بنکو) نیز در صنایع خودروسازی در ساخت قطعات تزئینی و عایق های داخلی بدنه خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.
 
از جمله ویژگی های ورق های فوم بهین نو (بنکو) می توان به عاج دار کردن، طرح دار کردن و لمینت کردن آن اشاره کرد.
برش سطحی، دایکات، فرمینگ و ارائه مدل های روز دنیا برای تولید کفش های به روز و با کیفیت از دیگر خدمات شرکت بهین نو (بنکو) برای صنعتگران کیف و کفش می باشد.

 
  • ورق فوم های پزشکی و تشک طبی بهین نو (بنکو):
ورق های فوم پزشکی بهین نو (بنکو) به دلیل فرمولاسیون خاص در تولید، هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کند و به دلیل ارتجاعی و انعطاف در هر قالبی شکل گرفته و در رنگ بندی و ضخامت متنوع برای صنعت پزشکی تولید می شود.
ما با دانش فنی متخصصان خود موفق به تولید فوم ارتوپدی و پزشکی جهت تولید وسایل توانبخشی گردیده ایم. فوم های مورد مصرف در تشک های طبی با دانسیته پایین تولید شده برحسب نقاط مورد نیاز قالب بدن می گیرد و از بروز مشکلات استخوانی و ماهیچه ای برای مصرف کنندگان جلوگیری می کند. این ورق ها خاصیت ارتجاعی خود را در طول زمان حفظ می کند، بدون بو تولید می شود و بدون هیچگونه حساسیت پوستی برای مصرف کننده می باشد. از این رو تمام استانداردهای سلامت را رعایت کرده و در خدمت صنعت پزشکی کشور می باشد.

 
  • ورق های فوم بسته بندی:
ورق فوم های مخصوص بسته بندی به دلیل استحکام بالا و انعطاف پذیری، به راحتی برای محصول داخل بسته فرم گرفته و سلامت محتوای داخل بسته را تضمین می کند. بنا به حساسیت محصول داخل بسته بندی و نیاز مشتریان، سختی، ضخامت و دانسیته این فوم ها قابل تغییر می باشد. همچنین امکان سفارشی سازی رنگ این فوم ها علاوه بر حفظ سلامت کالای شما زیبایی خاصی به بسته بندی کالاهای شما می بخشد.
 
  • ورق فوم های گلسازی و تبلیغاتی:
ورق های فوم گلسازی با کیفیت بالا، مواد استاندارد و مرغوب تولید شده که با توجه به فرم دهی و چسبندگی بالا، قابلیت شست و شو و همچنین رنگ های زنده و طبیعی برای استفاده در گلسازی بسیار مناسب بوده و قابل توجه فعالان در این زمینه قرار گرفته است.
انعطاف، رنگ بندی متنوع، امکان تلفیق رنگ ها و ارتجاعی بودن، این ورق ها را بهترین گزینه برای ساخت محصولات تبلیغاتی نموده است. لمینت، فرم دهی و طراحی از دیگر خصوصیات این فوم ها می باشد. فوم های تبلیغاتی را میتوان به صورت کلاه، موس پد، ساعت رومیزی و دیواری، زیر لیوانی، جاسوئیچی برای متقاضیان تولید کرد.
 
دیگر موارد مصرف ورق فوم:
  • صنایع خودروسازی
    صنایع ساختمانی
    کیف و کفش
    عایق کاری
 
انواع ورق فوم:
  • ورق تی بازاری
    ورق تی ترک
    ورق میکروسل
    ورق میکروآلن
    ورق دو رو آج سوزنی
    و...
 
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.


شرکت تولیدی صنعتی بهین نو (بنکو):
تلفن انبار: 02155606676 - 02155819568 - 02155808185 - 02155159231 - 02155159232 - 02155159292
فکس: 02155808185
وب سایت: www.behinoco.com
ایمیل: behinoco@gmail.com
آدرس انبار: تهران، خیابان شوش، ابتدای خیابان خیام، نبش کوچه جلالی ثانی، پلاک 20
 
همراه: 09129271752 - 09351004186
 
ورق فوم، ورق فوم EVA، فوم EVA، فوم بسته بندی، ورق فوم فشرده، فوم گلسازی، فوم صنایع خودرو سازی، فوم قطعه سازی، فوم ارتوپدی، فوم صنعتی، ورق تی بازاری، ورق تی ترک، ورق تی صنعتی، ورق میکروسل، ورق فشرده، ورق دو رو آج سوزنی، ورق میکروآلن، ورق خرج کار، ورق گلسازی، ورق ورزشی، قطعات فومی
 
استان :
تهران
شهر :
تهران
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 1061 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری