آرایش عروس

کد آگهی
RF856486
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
آرایش عروس
متن آگهی
اگر نظر  خانم ها را در مورد آرایش عروس بپرسید متوجه این موضوع می شوید که آرایش عروس در روز عروسی یکی از مهم ترین نکات است. هر خانمی دوست دارد در شب عروسی احساس زیبایی کند و با اعتماد به نفس کامل در مراسم عروسی خود حضور پیدا کند.

به همین علت اکثر عروس خانم ها قبل از اینکه سالن زیبایی خود را انتخاب کنند از سالن های خیلی زیادی بازدید می کنند و با میکاپ آرتیست های مختلف آشنا می شوند تا در نهایت بهترین سالن را برای شب عروسی خود پیدا کنندعروس خانم ها علاقه دارند که در روز عروسی شان زیبا ترین باشند و برای رسیدن به این منظور ممکن است هر کدام از خانم های محترم از آرایش های متفاوت بهره بگیرند. برای عروس خانم ها آرایش های خاص و زیبایی وجود دارد که آن ها می توانند بر اساس سلیقه خود از آرایش ها بهره بگیرند.بر اساس سلیقه بانوان از آرایش های خاصی استفاده می کنند 

از گریم عروس تا میکاپ عروس

اگر شما هم از جمله عروس‌هایی هستید که چیزی درباره میکاپ عروس و گریم نمی‌دانید، با ما در این مقاله همراه باشید. اولین قدم باید بدانید تفاوت میکاپ عروس با گریم عروس چیست؟ به زبان ساده، گریم یعنی از بین بردن عیوب و نقص های صورت شما. پس کار یک گریمور حرفه‌ای هم همین است.
یک گریمور حرفه‌ای تمام تلاشش را می‌کند تا با استفاده از ابزارها و هنر خودش، عیوب صورت شما را بپوشاند. ولی میکاپ چیز دیگری است. بیشتر با رنگ ها سر و کار دارد. بر روی زیبایی شما تمرکز میکند و زیبایی‌های صورت را برجسته‌تر می‌کند.
فراموش نکنید میکاپ عروس انواع متفاوتی دارد. برای مثال آرایش و میکاپ عروس مدل لایت یک سبک اروپایی است که هیچ غلظتی ندارد و رنگ‌های به کار رفته در این مدل بیشتر مات هستند و درخشندگی ندارند. مدل دیگر میکاپ عروس و آرایش مدل غلیظ است. همانطور که از نامش پیداست، آرایش لب‌ها و گونه‌ها در این مدل غلیظ و پر رنگ تر است.
 
استان :
تهران
شهر :
نهران
ارزش
نحوه فروش
  • توافقى
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 240 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری