چاپ نایلون

کد آگهی
RF168753
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
چاپ نایلون
متن آگهی
استفاده کردن از ساک تبلیغاتی بهتر است یا چاپ نایلون ؟
ساک های سوزنی تبلیغاتی یکی از موارد بسیار پر مصرف می باشد که زیاد امروزه از آن استفاده می شود. جنس آن از نوعی پارچه منسوج نبافته ساخته شده که در بازار بسیار رایج می باشد. معمولا به نسبت میزان پولی که صاحب کسب و کار می خواهد خرج کند از چاپ نایلون و یا ساک دستی استفاده می شود. چاپ نایلون مقرون به صرفه تر است و ساک های پارچه ای بازدهی مناسب تری دارد.
حال با توجه به مواردی که اشاره شد از مزایا و معایب نایلون چاپی و فوایدی که برای تبلیغات حرفه و کسب و کار شما دارد مطلع شدید. شما می توانید با کمترین هزینه یک تبلیغات عالی را برای کسب و کار خود رقم بزنید.


مزایای چاپ نایلون چیست؟
چاپ نایلون اگر از کیفیت بالایی برخودار باشد توسط مشتری نگه داشته می شود و از آن به عنوان کیسه خرید استفاده می کند و با دست به دست چرخیدن نایلون پیام تبلیغاتی به افراد منتقل می شود . همانطور که اشاره شد امروزه این روش از تبلیغ یکی از مقرون به صرفه ترین و پر بازده ترین تبلیغات می باشد.
تاثیر چاپ نایلون در تبلیغات :
امروزه به دلیل آنکه فروشگاه های زیادی به وجود آمده است رقابت بسیار زیاد شده است. به همین دلیل صاحبین کسب و کار برای فروش بالاتر به سراغ تبلیغات می روند. بعضی ها تراکت پخش می کنند ، بیلبوردهای شهر را اجاره می کنند اسپانسر مسابقات می شوند و ... و یا اگر تمکن مالی بالایی داشته باشند در تلویزیون تبلیغات می کنند .
اما برخی از فروشگاه ها علاوه بر این ها از نایلون های چاپی نیز استفاده می کنند. معمولا زمانی که از فروشگاهی خرید می کنید وقتی خریدها را در نایلون های مخصوص به فروشگاه می گذارد بیشتر مورد پسند می باشد و آدم ها احساس معتبر بودن پیدا می کنند.
اگر نایلون محکم و با کیفیت باشد مشتری آن را دور نمی اندازد و به عنوان کیسه خرید از آن استفاده می کند به همین دلیل این نایلون در بازار در دست مشتری می چرخد و افراد زیادی آن را می بینند به همین دلیل این یک روش مقرون به صرفه با بازدهی بالا می باشد.
 
استان :
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • مراجعه به سایت
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 394 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری