ماکت دبه روغن

کد آگهی
RF772067
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
ماکت دبه روغن
متن آگهی

ماکت دبه روغن در مجموعه آرسین دکور در مدت زمان ۵ روز کاری به انجام رسیده است. جنس به کار گرفته شده در این ماکت فایبرگلاس می باشد. این نوع جنس در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد. وزن تقریبی این پروژه در حدود ۳ کیلوگرم می باشد. ابعاد ماکت تبلیغاتی دبه روغن در حدود نود سانتی متر می باشد. رنگ به کار گرفته شده در این پروژه مناسب جهت محیطهای داخلی می باشد. از این نوع خانواده ماکت می توان در راستای تبلیغات هرچه بهتر و موثرتر استفاده نمود.
در انتها این نکته یادآوری می شود گروه صنعتی آرسین دکور این توانایی را دارد این محصول و محصولات مشابه در هرنوع طرحی را در هر اندازه و هر کیفیتی که شما سفارش دهید در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه نماید.
از این قسمت کاتالوگ ماکت ما را دانلود نمایید.
جهت دریافت آخرین اخبار از طریق نرم افزار تلگرام به کانال اختصاصی آرسین دکور بپیوندید.

 
 
ماکت دبه روغن – قیمت ماکت دبه روغن با فایبرگلاس – ماکت سازی صنعتی – شرکت ماکت سازی صنعتی – قیمت و هزینه طراحی ماکت دبه روغن با فایبرگلاس – ماکت حجیم – ساخت ماکت حجیم – طراحی ماکت حجیم – ساخت ماکت حجیم در تهران – قیمت ماکت سازی صنعتی – هزینه ماکت سازی صنعتی – شرکت سازنده ماکت حجیم – ماکت حجیم با فایبرگلاس – ساخت ماکت با فایبرگلاس – هزینه ساخت ماکت تبلیغاتی با فایبرگلاس – طراحی و ساخت ماکت تبلیغاتی با فایبرگلاس – ساخت ماکت تبلیغاتی با فایبرگلاس در تهران – ماکت سه بعدی – سازنده ماکت سه بعدی – ماکت سازی صنعتی با فایبرگلاس – ماکت سازی صنعتی با فوم – شکت سازنده ماکت سه بعدی در ترهن – ماکت سه بعدی با فایبرگلاس – سازنده ماکت تبلیغاتی با فایبرگلاس – شرکت سازنده ماکت تبلیغاتی با فایبرگلاس – شرکت سازنده ماکت تبلیغاتی با فایبرگلاس در تهران – خدمات ماکت سازی – آرسین دکور – ماکت سازی حرفه ای – ماکت سازی صنعتی و حرفه ای – ماکت دبه روغن با فایبرگلاس – سازنده ماکت دبه روغن با فایبرگلاس – ساخت ماکت دبه روغن با فایبرگلاس – سفارش ماکت سازی صنعتی – شرکت سازنده ماکت دبه روغن در تهران – ماکت دبه روغن – ساخت ماکتهای تبلیغاتی با فایبرگلاس – شرکت ماکت سازی حرفه ای – شرکت ماکت سازی حرفه ای در تهران – ماکت سه بعدی – طراحی ساخت ماکتهای تبلیغاتی با فایبرگلاس – آدرس شرکت ماکت سازی حرفه ای – شرکت ماکت سازی حرفه ای در تهران – ساخت ماکتهای تبلیغاتی با فایبرگلاس در تهران – ساخت ماکت تبلیغاتی با فایبرگلاس – سازنده ماکت تبلیغاتی با فایبرگلاس – ماکتهای دبه روغن – ساخت ماکتهای تبلیغاتی با فایبرگلاس – شرکت آرسین دکور
استان :
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • تماس بگیرید
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 309 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری