ماکت تبلیغاتی دبه روغن کاسترول

کد آگهی
RF140012
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
ماکت تبلیغاتی دبه روغن کاسترول
متن آگهی

ماکت تبلیغاتی دبه روغن کاسترول در مجموعه آرسین دکور در مدت زمان ۵ روز کاری طراحی و ساخته شده است. ابعاد تقریبی این پروژه در ارتفاع ۲ متر می باشد. جنس به کار گرفته شده در این پروژه فایبرگلاس می باشد. همین موضوع باعث شده است ماکت تبلیغاتی دبه روغن کاسترول استحکام قابل توجهی پیدا نموده و در برابر ضربه بسیار مقاوم شود. وزن تقریبی این ماکت در حدود ۱۰ کیلوگرم می باشد که باعث آسان شدن جابه جایی می شود. رنگ به کار گرفته شده در این پروژه در برابر نور خورشید و تغیرات دمایی نیز بسیار مقاوم بوده. پروژه فوق به سفارش مرکز تعویض روغنی آپادانا  طراحی و ساختی شده است. از این نوع محصول می توان در دیزاین و دکور مراکز تعویض روغنی، تعمیرگاه ها و … استفاده نمود.
در انتها این نکته یادآوری می شود گروه صنعتی آرسین دکور این توانایی را دارد این محصول و محصولات مشابه در هرنوع طرحی را در هر اندازه و هر کیفیتی که شما سفارش دهید در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه نماید.
از این قسمت کاتالوگ ماکت ما را دانلود نمایید.
جهت دریافت آخرین اخبار از طریق نرم افزار تلگرام به کانال اختصاصی آرسین دکور بپیوندید.

 
 
ماکت تبلیغاتی دبه روغن کاسترول – ساخت ماکت های تبلیغاتی دبه روغن کاسترول – خدمات ساخت های ماکت تبلیغاتی دبه روغن کاسترول – شرکت ماکت سازی – شرکت ماکت سازی آرسین دکور – مجری ماکت سازی صنعتی – شرکت ماکت سازی صنعتی – شرکت ماکت سازی سریع – شرکت ماکت سازی حرفه ای – شرکت ماکت سازی در تهران – ساخت ماکت – ساخت ماکت بزرگ – ساخت ماکت به وسیله فایبرگلاس – ساخت ماکت با یونولیت – ساخت ماکت با فوم دانسیته بالا – ساخت ماکت خلاقانه – سازنده ماکت تبلیغاتی – سازنده ماکت تبلیغاتی صنعتی – سازنده ماکت تبلیغاتی حرفه ای – آرسین دکور – سازنده ماکت تبلیغاتی در تهران – سازنده ماکت تبلیغاتی فایبرگلاس – خدمات فایبرگلاس – خدمات کامپوزیت – ماکت سازی معماری – قیمت ماکت سازی معماری – هزینه ماکت سازی معماری – ماکت سازی معماری در تهران – ماکت سازی معماری خلاقانه – ماکت سازی معماری مدرن – ماکت سازی معماری دقیق – سفارش ماکت سازی معماری – شرکت آرسین دکور
استان :
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • تماس بگیرید
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 277 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری