ماکت باتری قلمی

کد آگهی
RF121122
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
ماکت باتری قلمی
متن آگهی

ماکت باتری قلمی در مجموعه آرسین دکور در مدت زمان چهار روز کاری انجام شده است. ابعاد این ماکت در حدود یک متر می باشد. وزن تقریبی ای این پروژه در حدود پنج کیلوگرم می باشد. جنس به کار گرفته شده در پروژه ماکت باتری قلمی فایبرگلاس می باشد. متریال فایبرگلاس ضمن استحکام بسیار بالا وزن محصول را به صورت چشمگیری کاهش می دهد. از این ماکت در دیزاین و دکور فروشگاههای صنعتی و دفاتر مرکزی فروش استفاده می شود.
در انتها این نکته یادآوری می شود گروه صنعتی آرسین دکور این توانایی را دارد این محصول و محصولات مشابه در هرنوع طرحی را در هر اندازه و هر کیفیتی که شما سفارش دهید در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه نماید.
از این قسمت کاتالوگ ماکت ما را دانلود نمایید.
جهت دریافت آخرین اخبار از طریق نرم افزار تلگرام به کانال اختصاصی آرسین دکور بپیوندید.

 
 
ماکت باتری قلمی – ماکت باتری قلمی با فایبرگلاس – قیمت ماکتهای باطری قلمی – سازنده ماکتهای باتری قلمی – ماکتهای باتری قلمی – هزینه ساخت ماکتهای باتری قلمی – قیمت ساخت ماکت باتری قلمی – ماکتهای باتری قلمی بزرگ – ماکتسازی تبلیغاتی – ماکتسازی با فوم – ماکتسازی با فوم فشرده – ماکتسازی با فوم با دانسیته بالا – ماکتسازی با فوم با یونولیت – ماکت سازی تبلیغاتی – شرکت ماکت سازی تبلیغاتی – ماکت سازی تبلیغاتی در تهران – ماکت سازی تبلیغاتی در ایران – آرسین دکور – ماکت سازی تبلیغاتی و حجیم – شرکت ماکتسازی تبلیغاتی – ماکتسازی تبلیغاتی در تهران – ماکتسازی با فایبرگلاس – شرکت ماکتسازی با فایبرگلاس – ماکتسازی با فایبرگلاس  به صورت حرفه ای – ماکتسازی با فایبرگلاس و  کامپوزیت – ماکتسازی تبلیغاتی در ایران – ماکتسازی تبلیغاتی حجیم – شرکت آرسین دکور
استان :
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • تماس بگیرید
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 314 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری