ماکت باتری دوراسل

کد آگهی
RF153398
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
ماکت باتری دوراسل
متن آگهی

ماکت باتری دوراسل در مجموعه آرسین دکور در مدت زمان ۹ روز کاری طراحی و اجرا شده است. جنس به کار گرقته شده در این ماکت باتری فوم دانسیته بالا می باشد. این نوع فوم از لحاظ قیمت و استحکام مرتبه قابل قبولی را دارد. رنگ به کار گرفته شده در این پروژه در مقابل رطوبت مقاوم بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد. وزن تقریبی هر یک از ماکت های باتری در حدود چهار کیلوگرم می باشد. ارتفاع ماکت های باتری نیز در حدود یک متر می باشد. از این نوع ماکت جهت تبلیغات محیطی نمایندگان پخش شرکت دوراسل استفاده شده است.
در انتها این نکته یادآوری می شود گروه صنعتی آرسین دکور این توانایی را دارد این محصول و محصولات مشابه در هرنوع طرحی را در هر اندازه و هر کیفیتی که شما سفارش دهید در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه نماید.
از این قسمت کاتالوگ ماکت ما را دانلود نمایید.
جهت دریافت آخرین اخبار از طریق نرم افزار تلگرام به کانال اختصاصی آرسین دکور بپیوندید.

 
 
ماکت باتری دوراسل – ماکت سازی حرفه ای – ماکت شهری – ماکت صنعتی – ماکت سازی – ماکت سازی در ابعاد حجیم – ماکت دوراسل – ماکت سازی حرفه ای – ماکت تبلیغاتی  – ماکت های تبلیغاتی – ماکت بزرگ – ماکت حجیم – ماکت سازی آرسین دکور – ماکت شهری – ماکت سازی سریع و پیشرفته – قیمت ماکت صنعتی – آرسین دکور – ماکت سازی سه بعدی – ماکت سازی حرفه ای و سریع – هزینه ساخت ماکت صنعتی – ماکت سازی در ابعاد حجیم و نامحدود – ماکت سازی در ابعاد حجیم و بزرگ – ماکتسازی در تهران – ماکت سازی در ایران – ماکت شهری حجیم وبزرگ – آرتین دکور – آرتین فوم – ماکت سازی حرفه ای و با کیفیت – شرکت سازنده ماکت صنعتی – ماکت سازی در ابعاد حجیم و بسیار بزرگ – ماکت سازی با کیفیت – قیمت ماکت شهری – ماکت سازی در ابعاد حجیم – شرکت آرسین دکور
استان :
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • تماس بگیرید
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 592 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری