دکور برنامه بعضیها

کد آگهی
RF313804
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
دکور برنامه بعضیها
متن آگهی

دیزاین برنامه تلویزیونی بعضیها در مدت زمان ۱ روز کاری اجرا و نصب شد که خود یک رکورد بسیار خوب برای مجموعه آرسین دکور می باشد. ابعاد دیواره ها ۱ متر در ۳٫۵ متر می باشد. لوگوی برنامه بعضیها در وسط دکور در ابعاد ۲ متر در ۲ متر می باشد. با توجه به تقارن روز اجرای برنامه با ولادت امام علی(ع) تابلو امیرالمونین در ابعاد ۲ متر در ۲ متر ساخته شد. دیواره های طرفین،لوگوی برنامه بعضیها و تابلو امیرالمونین دکور از جنس فوم با دانسیته بسیار بالا می باشد. رنگ به کارگرفته شده در این دیواره ها به گونه ای می باشد که کمترین رفلکس و انعکاس را به دوربین ها داشته باشد.
در انتها این نکته یادآوری می شود گروه صنعتی آرسین دکور این توانایی را دارد این محصول و محصولات مشابه در هرنوع طرحی را در هر اندازه و هر کیفیتی که شما سفارش دهید در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه نماید.
جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی آرسین دکور بپیوندید.

 
دکور برنامه بعضیها – طراحی دکور همایش – دکوراسیون مراسم مذهبی – دکوراسیون برنامه زنده تلویزیونی – طراحی صحنه در تلویزیون – دکوراسیون برنامه تلویزیونی – دکور همایشات -طراحی دکور همایش و مراسمات – طراحی دکور تلویزیونی – طراحی دکوراسیون برنامه زنده تلویزیونی – طراحی دکور مذهبی – دکوراسیون همایش مذهبی – دکور برنامه زنده – طراحی و اجرای دکوراسیون مراسم مذهبی -طراحی صحنه در تلویزیون و تاتر –  طراحی دکور برنامه تلویزیونی در محرم – دکور کنفرانس و همایش – آرسین دکور – دکوراسیون مراسم مذهبی سه بعدی – اجرای دکوراسیون برنامه زنده تلویزیونی – طراحی صحنه در تلویزیون – شرکت طراحی دکور همایش – دکور اتاق کنفرانس – دکور برنامه مذهبی – دکور صدا و سیما – شرکت طراحی صحنه در تلویزیون – دکوراسیون مراسم مذهبی – طرحی دکوراسیون برنامه زنده تلویزیونی – طراحی دکور همایش مذهبی – طراحی صحنه در تلویزیون – شرکت آرسین دکور
استان :
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • تماس بگیرید
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 713 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری