ساخت دکور برنامه تلویزیونی سید احرار

کد آگهی
RF207818
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
ساخت دکور برنامه تلویزیونی سید احرار
متن آگهی

ساخت دکور برنامه تلویزیونی سید احرار در گروه صنعتی آرسین دکور در مدت زمان نه روز کاری طراحی، ساخته و اجرا شده است. ابعاد تقریبی دکور در حدود ۲۳ متر در ۱۳ متر می باشد. کلیه ۲۵ عدد ماکت به کار گرفته شده در این پروژه در ابعاد ۱٫۵ متر می باشند. ابعاد ۷ خیمه در حدود ۲ متر می باشد. ابعاد ۱۰ عدد نخل خرما از ۱٫۵ متر الی ۲٫۵ متر می باشند. ابعاد نهر آب پشت خیمه های یزید در حدود ۱۰ متر می باشد. دور تا دور دکور با استفاده از تکنیک سایه بازی سیاه لشکر، شتر و جنگجو طراحی شده است. دکور برنامه زنده تلویزیونی سید احرار به سفارش شبکه قرآن صدا و سیما طراحی و ساخته شده است. این برنامه در ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه قرآن در ایام محرم ۱۳۹۵ به صورت زنده پخش می شود.
در انتها این نکته یادآوری می شود گروه صنعتی آرسین دکور این توانایی را دارد این محصول و محصولات مشابه در هرنوع طرحی را در هر اندازه و هر کیفیتی که شما سفارش دهید در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه نماید.
از این قسمت کاتالوگ ماکت ما را دانلود نمایید.
جهت دریافت آخرین اخبار از طریق نرم افزار تلگرام به کانال اختصاصی آرسین دکور بپیوندید.

 
ساخت دکور برنامه تلویزیونی سید احرار – دکوراسیون برنامه تلویزیونی – ماکت نهر آب – ماکت صحرای کربلا – ماکت اسب – ماکت شتر – آرسین دکور – دیزاین برنامه سید احرار – دکور برنامه سید احرار – دکور محرم – ساخت دکور برنامه تلویزیونی سید احرار در ابعاد بزرگ – ماکت صحنه کربلا – دکوراسیون برنامه تلویزیونی سریع و دقیق  – ماکت نهر آب در ابعاد بسیار بزرگ – ماکت تبلیغاتی در ابعاد بزرگ – ماکت صحرای کربلا در ابعاد واقعی – ساخت دکور برنامه تلویزیونی سید احرار – ماکت اسب در ابعاد واقعی – ماکت صحنه کربلا – ماکت شتر بزرگ – ماکت صحرای کربلا در ابعاد واقعی – شرکت آرسین دکور
استان :
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • تماس بگیرید
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 662 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری