فروش اسید هیومیک خارجی پودر مایع گرانول

کد آگهی
RF192634
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
فروش اسید هیومیک خارجی پودر مایع گرانول
متن آگهی
پایین ترین و بالاترین کیفیت کود اسید هیومیک
تلفن تماس: 91012323-021
موبایل: 09120783274
 
جهت دریافت قیمت و لیست محصولات تماس حاصل فرمایید :
 
قیمت کود هیومیک مایع(Liquid humic fertilizer) 20 لیتری - 10 لیتری : استعلام
قیمت هیومکس پودری آمریکایی چینی(Humax Chinese american powder) : استعلام
قیمت اسید هیومیک آمریکا و فولویک(Prices of American humic acid and fulvic) : استعلام
قیمت کود هیومیک پودرهوموکسال چین(Humic fertilizer Chinese powder) : استعلام
قیمت هیومیک اورگومکس(Humic Orgomax) : استعلام
هیومیک مخصوص زعفران(Humic for saffron) : استعلام
 
لازم به ذکر است که این سازمان به عنوان تخصصی ترین مرکز تامین و توزیع نهاده های کشاورزی در کشور در حال تامین و توزیع کود های شیمیایی همچون کود سوپر فسفات ساده Superphosphate ، اسید مایع گرانول Granular liquid acid ، کود کامل ماکرو Complete macro fertilizer ، کود فسفات آلی Organic phosphate fertilizer ، دی آمونیوم Di Ammonium ، سولفات پتاسیم Potassium sulfate ، کود کامل ماکرو صادراتی Complete macro fertilizer for export ، کود آلی ازته Nitrogen organic fertilizer و ... می باشد.
 
اسید هیومیک,اسید هیومیک مایع,اسید هیومیک پودری,قیمت اسید هیومیک,اسید هیومیک خارجی,اسید هیومیک ایرانی,پودر هوموکسال چینی,هیومیک اورگومکس آمریکایی,سوپر فسفات,کود آلی,اسید هیومیک برای گل,اسید هیومیک چیست,اسید هیومیک برای سانسوریا,اسید هیومیک برای گلهای آپارتمانی,هیومیک اسید اصل,نحوه مصرف کود هیومیک اسید پودری,هیومیک اسید گرانول,مضرات اسید هیومیک,زمان مصرف هیومیک اسید,بهترین مارک کود هیومیک اسید,خرید اسید هیومیک,فروش اسید هیومیک,هیومیک اسید امریکایی
 
 
 
اسید هیومیک‌ها(Humic acid) چگونه ساخته می‌شوند؟
وقتی گیاهان و حیوانات می‌میرند، مولکول‌های آنها برای استفاده سایر ارگانیسم‌ها در خاک باقی می‌مانند. باکتری، قارچ، پروتوزوئید، کرم‌های خاکی و حتی حشرات بقایای تازه را مصرف می‌کنند. بعد از مدت زمان زیادی وقتی ماده در حال تجزیه، توسط چرخه‌های مختلف خورده شد و تغییر شکل یافت، یک ماده مقاوم به تجزیه باقی می‌ماند که هوموس نامیده می‌شود (این فرایند هوموسی شدن نامیده می‌شود) هوموس یک واژه کلی است که به ترکیبات پایدار و به شدت پیچیده مقاوم به تجزیه گفته می‌شود. هوموس از سه جزء تشکیل می‌شود: اسید هیومیک ، اسید فولویک و هیومین . هیومین و اسید فولویک‌ها به دلیل نقشی که در ساختار خاک و انتقال مواد مغذی بین خاک و گیاه دارند ، برای محیط‌های خاک سالم بسیار با ارزش هستند. مواد هیومیکى (Humic substances) جزو مواد آلى محسوب مى شوندمواد آلى موادى هستند که بر خلاف مواد شیمیایى مانند سموم و کودهاى شیمیایى ساخته دست بشر نیستند و بصورت طبیعى در محیط زیستى پیرامون ما وجود دارندمواد آلى داراى درصد بالایى از عنصر کربن (C) هستند و هر چه خاك حاصلخیزتر باشد درصد مواد آلى یا درصد کربن آلى در آن بالاتر استمواد هیومیکى  شامل اسیدهاى هیومیک(Humic acids)، اسیدهاى فولویک(Fulvic acids) ، هیوماتها (Humate)، هیومین (Humin)، و هوموس (Humus) هستند. یکی از وظایف هیومیک اسید کمک به کاهش pH خاک‌های قلیایی و آهکی است. البته برای اصلاح خاک‌های قلیایی و آهکی و به منظور کاهش اسیدیته خاک زمین‌های کشاورزی از مواد دیگری همچون اسید سولفوریک و یا کود سولفات آمونیوم نیز می‌توان استفاده نمود. همچنین اسید هیومیک مقاومت نسبت به شوری آب و خاک، کم آبی و سرما را هم در گیاهان افزایش می‌دهدکود هیومیک اسید از یک سو  موجب انحلال و جذب عناصر نامحلول در خاک شده و از طرف دیگر سبب حفظ و نگهداری این عناصر در خود و انتقال آن در زمان مناسب به ریشه گیاه می‌شود.
 
فواید استفاده از اسید هیومیک چیست؟
در طول تاریخ کشاورزان برای تولید گیاهان سالم‌تر و محصول بهتر از اسید هیومیک استفاد کرده‌اند. امروزه اسید هیومیک‌ها به دلایل ذکرشده حتی ضروری‌تر هستند. تعدادی از فواید اسید هیومیک به شرح زیر است:
  • افزایش جذب مواد مغذی
    افزایش ظرفیت نگه داشت آب در خاک
    بهبود ساختار کلی خاک
    تحریک فعالیت‌های میکروبی (میکروارگانیسم‌ها)
    تنظیم pH خاک
    حذف مواد سمی از خاک (ناشی از استفاده بی‌رویه از کود‌های شیمیایی)
    کمک به حذف کلروسیس آهن (کلروز) با افزایش جذب آهن
    بهبود سلامت کلی گیاه از طریق مقاوم‌سازی آن در مقابل دشمنان و بیماری‌ها
    تحریک رشد ریشه که حجم محصول را افزایش می‌دهد.
    افزایش جوانه‌ زنی
استان :
البرز
شهر :
کرج
ارزش
نحوه فروش
  • نقدی
  • اقساطی
  • تماس بگیرید
  • توافقى
    • امتیاز فعلی: 7
    • کل آراء: 1
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 574 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری