پایان قطعی مشکلات تنفسی درسالن های مرغدا

تومان 00
کد آگهی
RF677386
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
پایان قطعی مشکلات تنفسی درسالن های مرغدا
متن آگهی
پایان قطعی مشکلات تنفسی درسالن های مرغداری بطور کامل
هوارسانی و تهویه  و ایجاد گرما و سرما در مرغداری ها  سال هاست که هیچگاه مورد رضایت صاحبان این صنعت نبوده است و علیرغم تلاش های بسیار زیاد صاحبان این صنعت بزرگ تا کنون تکنولوژی قدرتمندی که بتواند مشکل هوارسانی و تهویه و .....در سالن ها  را بطور کامل حل نماید وجود نداشته و مرغداران  همچنان با مشکلات تنفسی در سالن هایشان دست به گریبانند و از این بابت دائما متحمل زیان های بسیاری می شوند و مجبورند با این مشکلات بسوزند و بسازند .
با توجه به موارد فوق مشکلات تنفسی در مرغداری ها همیشه در صدر مشکلات لاینحل صنعت مرغداری در ایران و در جهان قرار داشته و دارد  و عملا هیچ کس راه حلی قطعی برای حل این مشکل بزرگ رانیافته و همه مرغداران هنوز نتوانسته اند راه حلی قطعی و محکم را یافته و بکار ببرند.
ما بزرگترین رویای صاحبان صنعت مرغداری را در جهان که تا کنون دست نیافتنی بوده است را برآورده کرده ایم و مشکل تنفسی در مرغداری ها را بطور کامل و قطعی حل کرده ایم و مرغداری ها با اجرای سیستم ما در هر شرایطی و به هیچ عنوان مشکل تنفسی نخواهند داشت .
سیستم ما  که می تواند کلا مشکل تنفسی را در مرغداری ها بطور قطع حل نماید اختراع ماست و به هیچ وجه از کشوری اقتباس نشده و کاملا متفاوت با کلیه سیستم های مرسوم دنیاست.
اختراع ما توانسته بسیاری از محدودیت ها را در صنعت مرغداری کاهش دهد مثلا ابعاد سالن ها هیچ محدودیتی ندارد و می توان سالن مرغداری را بسیار بزرگ ساخت و بزرگی سالن بهر میزان هیچ تاثیر سوئی بر سیستم هوارسانی در سالن ندارد البته باید گفت که ایجاد سالن های بزرگ برای مرغداری می تواند قیمت تمام شده فارم های بزرگ را بشدت کاهش دهد
تراکم مرغ در سالن  نیز محدودیتی ندارد و .........

 
استان :
سمنان
شهر :
شاهرود
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 194 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری