اپلیکیشن گلخانه داری

کد آگهی
RF133833
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
اپلیکیشن گلخانه داری
متن آگهی
اپلیکیشن گلخانه داری مرجعی مفید و همیشه در دسترس شما، برای یادگیری و توسعه دانش و مهارت گلخانه داری از احداث تا مدیریت گلخانه
لیست عناوین اصلی دانشنامه :
کلیات
احداث و مدیریت
گیاهان گلخانه ای
بیماری ها و آفات
گُل، خاک، لوازم و تجهیزات گلخانه

در یکی دو دهه ی اخیر یکی از حرفه هایی که باعث اشتغال زایی قشرهای مختلفی از جامعه گردیده حرفه ی گلخانه داری و پرورش محصولات گلخانه ای می باشد به ویژه که این حرفه در بین فارغ التحصیلان رشته کشاورزی با استقبال خوبی موجه گردیده است.
کشاورزی و باغداری از آن دسته شغل‌هایی است که شاید به خاطر سختی‌های آن جوان‌ها دیگر کمتر به آن رغبت نشان دهند و شاید از نظر خیلی سوددهی نداشته باشد؛ اما جالب است بدانید اگر راه و روش این کارا را بلد باشید، می‌توانید از این شغل پول خوبی به جیب بزنید. کشاورزی گلخانه‌ای یکی از روش‌های کشاورزی است که اگر حرفه‌ای عمل کنید، اتفاقا درآمد خوبی هم دارد.
احداث گلخانه برای تولید میوه های خارج از فصل و همچنین گل و گیاهان زینتی از قرن ۱۷ میلادی در اروپا آغاز و در سال های اخیر به منظور استفاده بهینه از منابع خاک و آب و یا اشتغال زایی در سراسر جهان گسترش یافته است. تولید محصولات گلخانه ای در مناطق روستایی کشورهای صنعتی و با آب و هوای ملایم و درجه حرارت معتدل حتی مناطق استوایی روز به روز در حال افزایش است. پرورش میوه های مرغوب در زمین های حتی کوچک درآمدهای خوبی برای ساکنین فراهم آورده است. گلخانه ها امکان کشت در برخی مناطق خشک و گرمسیری و غیر قابل کشت را به وجود آورده است. گلخانه های پلاستیکی اغلب مناسب آب و هوای معتدل است و در بسیاری موارد برای حداقل سرمایه طراحی می شوند زیرا که هدف سیستم های کوچک بهره وری بالا با هزینه های پایین است.
دانلود اپلیکیشن
استان :
مازندران
ارزش
نحوه فروش
  • مراجعه به سایت
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 678 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری