نرم افزار مديريت هوشمند مدارس

کد آگهی
RF115526
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
نرم افزار مديريت هوشمند مدارس
متن آگهی
نرم افزار مديريت هوشمند مدارس توانا قويترين پکيج نرم افزاري هوشمندسازي 
گروه طلاي نرم جهت تسهيل امور مديريتي مدارس يک سيستم کامل و جامعي از ماژول هاي مورد نياز ارائه نموده که هر يک از آنها در بهترين سطح ممکن بخشي از امور را به صورت اتوماتيک و هوشمند انجام مي دهند. اين سيستم جامع شامل زيرسيستم هاي مستقل و خودکار بوده و به شرح زير مي باشد. 
1. نرم افزار حضور و غياب هوشمند و کاملاً اتوماتيک دانش آموزان با قابليت ارسال پيام وضعيت ورود و خروج و تاخير و غيبت دانش آموزان در همان لحظه کارتزني به گوشي والدين (همچنين صورت وضعيت کارتزني دانش آموز به صورت گزارش براي اپليکيشن اندرويد گوشي اوليا نيز در همان زمان ارسال مي گردد.). دانش آموزان به ترتيب با نگه داشتن کارت مقابل دستگاه تصوير و مشخصات خود را در LED موجود در سالن مدرسه مشاهده مي نمايند. همچنين اين تصاوير بر روي LED موجود در اتاق معاونين مدرسه نيز قابل مشاهده مي باشد. اين سيستم اولين و تنها سيستم کارتزني منحصر بفرد در کشور با چنين قابليتي مي باشد که ايده خلاقانه گروه طلاي نرم بوده و هيچ شرکتي داراي اين ويژگي نمي باشد. 
2. نرم افزار حضور و غياب هوشمند و کاملاً اتوماتيک پرسنل که نکته جالب آن اين است که پرسنل مي توانند با همان دستگاه دانش آموزان کارت خود را زده و تصاوير و مشخصات خود را بر روي LED سالن مدرسه مشاهده نمايند. در همان لحظه کارتزني پرسنل پيام ورود و خروج و تاخير آنهابه صورت کاملاٌ هوشمند و اتوماتيک براي گوشي مديريت مدرسه ارسال مي گردد تا بتوانند بر ورود و خروج پرسنل خو حتي در صورت نبودن در مدرسه مطلع گردند. 
چنانچه دانش آموز يا پرسنل تا ساعت مقرر در مدرسه حضور نيافته و کارت نزنند سيستم به صورت هوشمند وي را غائب محسوب کرده و خود به صورت اتوماتيک پيام هاي غيبت آنها را به شخص مربوطه ارسال مي نمايد. 
3. نرم افزار صدور کارنامه توصيفي ويژه مدارس ابتدايي و کارنامه کمي ويژه دبيرستان 
اين نرم افزار جامعترين کارنامه ها را به همراه نمودار رشد و مقايسه و همچنين رتبه بندي هاي مدرسه اي، کلاسي، پايه اي، درسي، و ... را در اختيار مدارس قرار مي دهد. کافي است با وارد نمودن نمرات در نرم افزار اين کارنامه ها را تنها با يک کليک چاپ نموده و يا از طريق پيامک با يک کليک به گوشي والدين ارسال نمائيد. به محض وارد نمودن هر نمره اي در نرم افزار والدين در گوشي خود در اپليکيشن اندرويد توانا نمرات دانش آموزان را به صورت اتوماتيک دريافت و مشاهده مي نمايند. 
ويژگي خاص و منحصربفرد سيستم توانا قابليت نمايش کارنامه هاي مستمر دانش آموزان بر روي LED سالن با نگه داشتن کارت مقابل دستگاه حضور و غياب مي باشد. در زمان غير زمان حضور و غياب دانش آموزان يا والدين آنها مي توانند با کارتزني کارنامه دانش آموز خود را بر روي نمايشگر مشاهده نموده و از طريق فيش پرينتر نصب شده در مدرسه آن را به صورت چاپي دريافت نمايد. اين ايده خلاقانه براي اولين بار تنها توسط گروه طلاي نرم در مدارس راه اندازي شده و فيلم هاي آن در آپارات جهت مشاهده مدارس آپلود شده است. همچنين معاون وزير نيز از اين پروژه توانا بازديد نموده و آن را تحسين نموده است. 
4. نرم افزار ارسال پيامک کاملاً اتوماتيک . اين نرم افزار که در پکيج نرم افزاري توانا تعبيه شده به خودي خود يک ماژول بسيار قدرتمند در جهت اتوماتيک سازي ارسال پيامک هاي مربوط به نمرات دانش آموزان، اطلاع رساني ها، مشاوره، کارنامه توصيفي و کمي و ... با تنها يک يا دو کليک مي باشد و نياز به وارد کردن چيزي جز متن مشاوره يا اطلاع رساني ندارد. 
5. نرم افزار اندرويد گوشي اوليا که از طريق آن مي توانند به گزارشات ورود و خروج و تاخير و غيبت دانش آموز دسترسي داشته باشند. همچنين مشاهده دانش آموزان برتر، نمرات، گزارش، اخبار و پيام هاي انضباطي و .... امکانپذير است. 
5. نرم افزار زنگ هوشمند مدارس که اين ويژگي نيز خاص نرم افزار مدرسه توانا است. با تنظيم آهنگ مورد نظر و ساعت هاي مورد نظر خود سيستم به صورت هوشمند و اتوماتيک هر روز در ساعت هاي مقرر زنگ تفريح و زنگ هاي ورود و خروج کلاسي را از طريق بلندگوها به صدا در آورده و نيازي به حضور و نظارت معاون نمي باشد. همچنين اين سيستم خود قادر به پخش سرود و آهنگ و پخش تصاوير اتوماتيک بر روي LCD و ..مي باشد. 
6. وب سايت تخصصي مدارس که پل ارتباطي مدارس و والدين دانش آموزان مي باشد که والدين مي توانند اخبار، گالري تصاوير، دانش آموزان برتر، کتابخانه ديجيتال، صفحه کارير خود جهت مشاهده گزارش حضور و غياب دانش آموز و نمرات و کارنامه وي را مشاهده نمايند. 
7. نرم افزار تهيه گزارشات و نمودارهاي مورد نياز مدارس - تهيه گزارشات و نمودارهاي مقايسه اي پرسنل در هر پايه و کلاس و ..... - چاپ فرم هاي دعوت نامه و .... 
8. نرم افزار مديريت اطلاعات دانش آموزان از لحاظ دسترسي به اطلاعات تحصيلي دانش آموزان و هرگونه مستندات و پرونده هاي تصويري و صوتي و .... 
و ده ها ماژول منحصربفرد ... 
سايت: www.softgold.ir 
www.tarhandisan.com 
تلفن : 02166435129 
02166437508 
موبايل: 
09120339195 
09120339196

 
وضعیت
نو
استان
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • نقدی
  • اقساطی
  • تماس بگیرید
  • مراجعه به سایت
  • رایگان
  • توافقى
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 608 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری