فروش بدون واسطه‌ محصولات مایکروسافت

کد آگهی
RF939638
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
فروش بدون واسطه‌ محصولات مایکروسافت
متن آگهی
مزایای خرید لایسنس ویندوز ۱۰ و استفاده از ویندوز اورجینال چیست؟
استفاده از ویندوز اورجینال مایکروسافت مزایای زیادی برای کاربر خواهد داشت که به برخی از آنها اشاره می کنیم:
·همانطور که احتمالا می دانید ویندوز های کرک شده توسط افرادی دست کاری شده اند تا بتوانند جلوی فرایند چک کردن لایسنس را از طرف سرورهای مایکروسافت بگیرند و با یک لایسنس جعلی ویندوز نصب و فعال شود. قطعا این دست کاری باعث مشکلات زیادی خواهد شد از جمله کند شدن سیستم، ایجاد باگ و خطاهای نرم افزاری و …
·اگر ویندوز شما دارای لایسنس معتبر باشد همواره بدون هیچ مشکلی به روز رسانی می شود و اخرین نسخه ویندوز بر روی سیستم شما نصب است. می دانید که به روز رسانی ها عموما برای رفع خطاهای نرم افزاری و پایداری بیشتر سیستم عامل عرضه می شود.
http://microsoftcorp.ir
·امنیت! با کرک شدن ویندوز حفره های امنیتی زیادی ایجاد می شود که هم ویروسها و هم هکر ها می توانند به اطلاعات شخصی شما دست پیدا کنند.
·پشتیبانی مایکروسافت: در صورتی که مشکلی برای ویندوز شما ایجاد شود و یا سوالی داشته باشید در صورتی که به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید می توانید از پشتیبانی از مایکروسافت استفاده کنید. تنها در صورتی که ویندوز شما اورجینال باشد می توانید از پشتیبانی مایکروسافت کمک بگیرید.
http://microsoftcorp.ir
·علاوه بر مزیت های بالا یک مزیت دیگر هست که شاید چندان به چشم نیاید و آن حس خوب استفاده قانونی و اورجینال از سرویس های مایکروسافت است که با توجه به تخفیف فوق العاده آن و اینکه ویندوز ۱۰ آخرین نسخه خواهد بود و شما بعدها نباید برای نسخه بعدی ویندوز مجددا لایسنس تهیه کنید فرصت مناسبی است تا این حس را تجربه کنید.
http://microsoftcorp.ir
خلاصه مزایای استفاده از نسخه اصلی ویندوز
پایداری بیشتر در مقایسه با نسخه‌های جعلی
امنیت بیشتر در مقابل بدافزارها و حملات
امکان دریافت به‌روز رسانی ها به صورت واقعی
پشتیبانی مایکروسافت
امکان استفاده همیشگی از جواز ویندوز
دریافت نرم افزارهای کاربردی از مایکروسافت که نیاز به ویندوز اصل (Windows Genuine) دارند
توانایی تشخیص و عیب یابی به وسیله مرکز اعمال Action Center
بدون نیاز به تعویض‌های مکرر سیستم عامل نسبت به نمونه کپی
 افزایش کارایی و سرعت رایانه
http://microsoftcorp.ir 
تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران
دفتر لندن این شرکت با برند Talee همکار رسمی مایکروسافت
در انگلستان به شماره همکاری : 4560062
 
تمامی لایسنس های ارایه شده از سمت ما قابلیت استعلام مستقیم از مایکروسافت را دارا بوده و برخلاف لایسنس های ارایه شده در ایران امکان فعالسازی مجدد بروی یک سخت افزار را به دفعات دارا بوده و مادام العمر قابل استفاده بوده و نیازی به تمدید سالانه ندارند و در صورت درخواست مشتری مستقیما توسط مایکروسافت به ایمیل مشتری ارسال می گردد. از جمله معضلاتی که برای شرکت‌هایی همچون مایکروسافت در ایران وجود دارد، مشکل نبود یک نمایندگی رسمی برای فروش محصولات آنها به شکل قانونی و رسمی است. این امر موجب آن شده که نه تنها بازار محصولات این شرکتها در ایران از دست برود، بلکه سالانه مبالغ بسیار زیادی را به جهت استفاده غیرقانونی از محصولاتشان متضرر شوند. این موضوع فضا را برای سودجویی برخی شرکت‌ها و افراد فراهم کرده تا با عرضه محصولات به ظاهر اصلی (و بعضا در جعبه و بسته بندی مشابه و حتی همراه با هولوگرام شرکت تولید کننده) در بازار و سایت‌های اینترنتی اقدام به کلاه برداری و یا سوء استفاده از عدم اطلاع افرادی کنند که قصد بهره‌مندی از مزایای نسخه های اصلی را دارند، دلیل این مسئله عدم آشنایی خریداران سازمانی و شخصی با نحوه استعلام لایسنس (نسخه اصلی) خریداری شده از شرکت تولید کننده (و نه فروشنده) به طور مستقیم است.
http://microsoftcorp.ir
مشاوره و پشتیبانی
كارشناسان ما آماده ارائه مشاوره جهت انتخاب محصول متناسب با نيازهای شما هستند. این شرکت کلیه مراحل ارائه و فعال سازی نهایی لایسنس را در کمترین زمان ممکن ارائه خواهد کرد. تیم پشتیبانی ما آماده ارائه در طی فرآیند راه اندازی لایسنس همواره در خدمت شما خواهد بود. لازم بذکر است، کلیه لایسنس‌‌ها قانونی و از سایت شرکت Microsoft قابل استناد و ثبت می‌باشد.
شماره تماس پشتیبانی فروش لایسنس :  28422-021 همه روزه (حتی روز های تعطیل) 8:30 صبح الی 8:30 شب
http://microsoftcorp.ir
پشتیبانی و گارانتی
به جهت موجودی انبوه شرکت ﺗﺤﻮﯾﻞ این ﻣﺤﺼﻮل ﺑﻪ ﺻﻮرت فوری ﺑﻮده  و شامل شرایط گارانتی و پشتیبانی رایگان شرکت جهت فعالسازی و استفاده از لایسنس می باشد.
 
http://microsoftcorp.ir/
 
expire شدن ویندوزyour windows license will expire soon پیغامآخرین فعال ساز ویندوز 10آخرین نسخه ویندوز 10آخرین ورژن ویندوز 10اکسپایر شدن ویندوز 10برنامه ویندوز 10جدیدترین نسخه ویندوز 10جدیدترین ورژن ویندوز 10جلوگیری از expire شدن ویندوزخرید اینترنتی ویندوز 10خرید پستی ویندوز 10خرید کد فعال سازی ویندوز 10خرید لایسنس ویندوز 10خرید نسخه نهایی ویندوز 10 ، دانلود ویندوز 10خرید ویندوز 10خرید ویندوز 10 orginalخرید ویندوز 10 اورجینالخرید ویندوز 10 نسخه اصلیدانلود برنامه فعال سازی ویندوز 10دانلود نرم افزار ویندوز 10دانلود ویندوز 10 اورجینالدانلود ویندوز 9سریال برای فعال سازی ویندوزسریال ویندوز 10شماره سریال فعال سازی ویندوزفروش پستی ویندوز 10فروش لایسنس ویندوزفروش لایسنس ویندوز 10فروش نسخه نهایی ویندوز 10فروش ویندوز 10فروش ویندوز 10 اورجینالفعالسازی ویندوز 10قیمت ویندوز 10کد جدید فعال سازی ویندوزکد فعال سازی ویندوز 10کد فعال سازی ویندوز 10 اصلکد فعال سازی ویندوز 10 اورجینالکد فعالسازی ویندوز 10کرک فعال سازی ویندوز 10کرک ویندوز 10لایسنس اصلی ویندوز 10لایسنس اوزیجینال ویندوز 10لایسنس ویندوزلایسنس ویندوز 10لایسنس ویندوز 10 اصللایسنس ویندوز 10 اورجینالمایکروسافت ویندوز 10مزایای ویندوز 10مشکل expire شدن ویندوزنحوه فعالسازی ویندوز 10نرم افزار ویندوز 10نسخه آزمایشی ویندوز 10نسخه پیش نمایش ویندوز 10نسخه نهایی ویندوز 10ویندوز 10ویندوز 10 اورجینالویندوز 10 قانونیویندوز قانونی 10
 
وضعیت
نو
استان
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • تماس بگیرید
  • مراجعه به سایت
  • رایگان
  • هدیه
  • توافقى
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 328 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری