عرضه لایسنس‌های اصلی مایکروسافت در ایران

کد آگهی
RF183387
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
عرضه لایسنس‌های اصلی مایکروسافت در ایران
متن آگهی
مزایای استفاده از نرم افزار های اصلی و اورجینال مایکروسافت
https://microsoftofficial.com 
داشتن امنیت در دنیای دیجیتالی مقوله‌ای بسیار پیچیده است. حفظ و صیانت از اسناد، عکس‌های شخصی و فایل‌های خصوصی برای افراد و همچنین محرمانه بودن اطلاعات، اسناد و داده‌های سازمانی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها بسیار حائز اهمیت است.
https://microsoftofficial.com
در عصر حاضر انجام تمام امور بانکی و غیره توسط رایانه‌های شخصی انجام می‌شود و امنیت در فضای اینترنت امری ضروری است. هر چه تکنولوژی پیشرفت می‌کند خطرات و عوارض جانبی زندگی در دنیای دیجیتال نیز گسترش پیدا کرده و تعداد سودجویان و سارقین اطلاعات بیشتر می‌شود و از روش‌های مختلفی برای تخریب، سرقت اطلاعات و درامدزایی نامشروع استفاده می‌کنند.
https://microsoftofficial.com
اولین گزینه‌ای که به ذهن کاربران رایانه‌های شخصی و سازمان‌ها در مقوله امنیت اطلاعات می‌رسد، نصب نرم افزاری امنیتی یا همان ضد ویروس از یک شرکت معتبر و به‌روزرسانی لحظه به لحظه آن است. اما نکته اینجاست که وجود قوی‌ترین نرم افزارهای امنیتی در یک بستر ناامن بی فایده است.
https://microsoftofficial.com
نباید از یاد برد که هر نرم افزار رایانه طبق منطق مشخصی بر اساس سیستم عاملی که روی آن نصب شده، اجرا می‌شود و زمانی که سیستم عامل کاربر نواقص و ایرادهای امنیتی داشته باشد، نرم افزار امنیتی کاربرد چندانی ندارد.
https://microsoftofficial.com
نمونه این موضوع آلوده شدن گسترده سیستم های سازمانی و شخصی در ایران به ویروس باجگیر در سال ۲۰۱۷ در عین استفاده از نرم افزار های امنیتی (آنتی ویروس) های معتبر و بروز می باشد، این نوع ویروس از حفره ای در سیستم عامل برای نفوذ استفاده می کند که تنها با بروز رسانی ویندوز رفع می شود
https://microsoftofficial.com
نباید از یاد برد که هر نرم افزار رایانه طبق منطق مشخصی بر اساس سیستم عاملی که روی آن نصب شده، اجرا می‌شود و زمانی که سیستم عامل کاربر نواقص و ایرادهای امنیتی داشته باشد، نرم افزار امنیتی کاربرد چندانی ندارد.
https://microsoftofficial.com
افرادی که وقت و انرژی زیادی را صرف تولید فایل‌های Crack و از بین بردن محدودیت‌های نرم افزارها و سیستم عامل‌ها به طور رایگان می‌کنند، قطعاً با دلیل مشخص و حساب شده‌ای اقدام به این کار کرده‌اند.
دسترسی به رمزهای عبور مربوط به سایت‌های مختلف، اطلاعات حساس بانکی و پست الکترونیکی، اطلاعات سازمانی و فایل‌های محرمانه یا خصوصی بخشی از خطری است که هر رایانه ناامنی را تهدید می‌کند.
در کشور ما که اکثر کاربران رایانه‌های شخصی، سازمانی و سرور ها از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند، متاسفانه به دلیل تحریم‌ها، نبود امکانات برای تهیه نرم افزارهای اصل، عدم آگاهی از تفاوت نرم افزارهای اصلی با غیر اصلی و نبود زیرساخت فرهنگی برای پرداخت هزینه بابت کالایی که به راحتی می‌توان آن را با هزینه‌ای ناچیز کپی کرد، موجب شده بخش کثیر کاربران از ویندوز‌های Crack شده و نسخه‌های غیراصلی استفاده می‌کنند .
https://microsoftofficial.com
از آنجایی که ویندوزهای غیراصلی دارای ایرادها و نواقص زیادی هستند و توسط مایکروسافت به ‌روزرسانی نمی‌شوند، در صورت وقوع مشکل تنها راه‌حل نصب مجدد ویندوز و پذیرش خطر از دست دادن بخشی از فایل‌ها است، که این امر برای کاربر علاوه بر از دست دادن بخشی از اطلاعات ، موجب میشود که  زمان زیادی را نیز از دست دهد. این مورد در ابعاد یک سازمان میتواند موجب آسیب ها و اتلاف زمان گسترده تری شود…
https://microsoftofficial.com
ازمهم ترین مشکلات سیستم عامل های غیر اصلی ناپایداری سیستم ها، افت سرعت ، عدم امنیت کافی، عدم پشتیبانی تولید کننده و هزینه های نگه داری(Maintenance)  بالا است .
این مشکلات در مقیاس سازمان ها و شرکت های بزرگ می تواند هزینه ای به مراتب بیشتر از هزینه تهیه نسخه اصلی را به مجموعه تحمیل کند، همچنین احتمال نفوذ در هر سازمان به تناسب اهمیت وظیفه هر شخص بالاتر میرود و هزینه هایی که هر سازمان برای نقص سرور ها و سیستم های اصلی خود متحمل میشود بسیار بیشتر از هزینه هایی است که برای نقص و یا نفوذ به سیستم یک کارمند ساده متحمل می شود.
از جمله معضلاتی که برای شرکت‌هایی همچون مایکروسافت در ایران وجود دارد، مشکل نبود یک نمایندگی رسمی برای فروش محصولات آنها به شکل قانونی و رسمی است. این امر موجب آن شده که نه تنها بازار محصولات این شرکتها در ایران از دست برود، بلکه سالانه مبالغ بسیار زیادی را به جهت استفاده غیرقانونی از محصولاتشان متضرر شوند.
https://microsoftofficial.com
این موضوع فضا را برای سودجویی برخی شرکت‌ها و افراد فراهم کرده تا با عرضه محصولات به ظاهر اصلی (و بعضا در جعبه و بسته بندی مشابه و حتی همراه با هولوگرام شرکت تولید کننده) در بازار و سایت‌های اینترنتی اقدام به کلاه برداری و یا سوء استفاده از عدم اطلاع افرادی کنند که قصد بهره‌مندی از مزایای نسخه های اصلی را دارند،دلیل این مسئله عدم آشنایی خریداران سازمانی و شخصی با نحوه استعلام لایسنس (نسخه اصلی) خریداری شده از شرکت تولید کننده (و نه فروشنده) به طور مستقیم است.
https://microsoftofficial.com
شرکت رایان نت سهامی خاص به عنوان تنها تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Partner ID : 4560062) با سابقه فعالیت ۷ ساله در واردات عمده محصولات اصلی مایکروسافت و ارایه خدمات به بسیاری از سازمان های خصوصی و دولتی مطرح کشور و برخی کشور های همسایه مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم و بدون واسطه و با شرایط تحویل آنی می باشد.
https://microsoftofficial.com
لازم به ذکر است لایسنس های ارایه شده  مستقیما از مایکروسافت  ارایه می شوند و محدودیتی برای فعالسازی، آپدیت و یا استفاده در ایران ندارند، همچنین هر گونه پشتیبانی ارایه شده توسط مایکروسافت مانند امکان آپگرید که به خریداران دیگر ارایه می شود به دارندگان لایسنس های خریداری شده از این شرکت نیز توسط مایکروسافت ارایه می شود.
 
https://microsoftofficial.com/
 
مایکروسافت آفیشیال#ویندوز اورجینال#لایسنس ویندوز اورجینال#خرید ویندوز اورجینال#خرید لایسنس ویندوز#ویندوز ۱۰ اورجینال#آفیس اورجینال#لایسنس آفیس اورجینال#فروش ویندوز اورجینال#خرید اینترنتی ویندوز ۱۰#خرید لایسنس ویندوز ۸٫۱#قیمت ویندوز اورجینال#خرید ویندوز ۱۰ نسخه اصلی#خرید نسخه اصلی ویندوز ۱۰#آفیس ۲۰۱۹ اورجینال#خرید آفیس اورجینال#خرید آفیس ۲۰۱۶ اورجینال#لایسنس آفیس ۲۰۱۶ Original#خرید لایسنس ویندوز سرور #قیمت لایسنس ویندوز#ویندوز سرور ۲۰۱۹ اورجینال#لایسنس ویندوز سرور ۲۰۱۲#فعالسازی ویندوز ۱۰#لایسنس آفیس اورجینال#فعالسازی آفیس مک ۲۰۱۹#خرید آفیس ۲۰۱۶#لایسنس ویندوز سرور ۲۰۱۲#ویندوز سرور اورجینال#لایسنس آفیس ۲۰۱۹#خرید ویندوز سرور ۲۰۱۶#خرید آنلاین ویندوز سرور ۲۰۱۹#لایسنس مایکروسافت#لایسنس اورجینال مایکروسافت
 
وضعیت
نو
استان
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • تماس بگیرید
  • مراجعه به سایت
  • رایگان
  • هدیه
  • توافقى
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 291 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری