لباس مجلسی شب کوتاه Tehran Dress

کد آگهی
RF812080
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
لباس مجلسی شب کوتاه Tehran Dress
متن آگهی
لباس مجلسی یا لباس شب در مراسم متعددی ازجمله میهمانی های کاری گرفته تا تولد و عروسی و...مورد استفاده خانم هاست. در این مهمانی ها افراد می خواهند به بهترین شکل ممکن به  نظر برسند و خرید پیراهنی مناسب گاهی یک کار پراسترس محسوب می شود،یکی از انتخاب های خانمها و دختر خانم های زیبا لباس مجلسی کوتاه می باشد . لباس مجلسی کوتاه Tehran Dress از برندهایی همچون شری هیل ، ترانی کوتور ، ریچل الن ، ام ان ام فواد سرکیس ، مک دوگل و تاریک ادیز، الیس پاریس و ...را گرد آوری کرده اندکه در سایت تهران درس اولین سایت تخصصی لباس مجلسی در ایران می توانید لباس مجلسی کوتاه مورد علاقه خودتان را پیداکنید.
لباس مجلسی کوتاهی انتخاب کنید که نقاط قوت شما را به نمایش بگذارد و روی زیبایی های شما تاکید بیشتری داشته باشد. بسیاری از خانم ها قسمت هایی را که به نظر خودشان جالب توجه است می پوشانند و این فقط نشان دهندۀ عدم اعتماد به نفس است. بهترین لباس مجلسی یا لباس شیک لباسی است که روی نقاط قوت شما تاکید کند. برای اینکه قد بلندتر به نظر برسید ، پوشیدن دامن کوتاه گزینه خوبی می باشد. خصوصا اگر از دامن های A شکل استفاده کنید. پوشیدن این مدل لباس ها باعث می شود که نگاه ها بیشتر به پاهای شما جلب شود و به طور ناخودآگاه ، قدبلند تر به نظر خواهید رسید. البته فراموش نکنید که دامن شما نباید در حد مینی ژوپ باشد. پیراهن شما باید کمی بالای زانو بایستد.
لباس مجلسی های کوتاهی که یقه بازدارند توجه را به گردن شما جلب می کنند. پس مواظب باشید که اشتباه نکنید. هرلباسی باید منظوری داشته باشد. شما می توانید با انتخاب یک لباس ساده و پوشیده توجه را به سمت صورت زیبایتان و لبخندتان جلب کنید. مثلاً برای جلب توجه به صورت از لباس پوشیده و گوشواره های بزرگ استفاده کنید و برای تأکید برروی گردن پیراهن های یقه قایقی پیشنهاد می شود. پس توجه کنید که قبل از خرید لباس مجلسی حتماً به فرم اندام خود دقت کنید ولباسی انتخاب کنید که شما را زیباتر نشان دهد .
لباس مجلسی های کوتاه ما که با دانتل و گیپور و حریر ودر قسمتهایی سنگ دوزی شده که به تناسب سلیقه خود می توانید انتخاب خودرا داشته باشید.لباس های مجلسی کوتاه Tehran Dress شمارا زیبا ، جذاب و تک نشان خواهد داد.
شعبه
فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress در میدان ونک، خیابان ونک، پلاک84می باشد.در صورت سفارش اینترنتی به سایت فروشگاه لباس مجلسیTehran Dress  به آدرس  http://tehrandress.com/evening-dress/short-evening-dress.html مراجعه کنید ساعات کار ما در فروشگاه لباس مجلسی Tehran Dress از 9.5 صبح الی 9.5 شب می باشد از کانال تلگرام ما به آدرس TehranDress by ZORANI  دیدن کنید .
 
استان :
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • تماس بگیرید
  • مراجعه به سایت
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 627 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری