انواع سبک لوستر

کد آگهی
RF711785
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
انواع سبک لوستر
متن آگهی
لوستر، انسان از گذشته تا به امروز، علاقه بسیاری به وسایل تزئینی دارد، به گونه ای که همیشه سعی می کند وسایل و لوازم خانه خود را در زیباترین شکل ممکن انتخاب نماید. زیبایی برای همه ما یک اصل است و به این اصل علاقه داریم و احترام می گذاریم.

بنابراین همیشه به دنبال راهی برای زیباتر شدن فضای زندگی خود نیز می گردیم. لوازم و وسایل بسیار زیادی وجود دارد که برای زیباتر شدن محیط خانه و آسایش و آرامش انسان ها به وجود آمده اند که هر کدام از این وسایل، می تواند حسی متفاوت در انسان را ایجاد نماید.

تاریخچه لوستر:

لازم به ذکر است که استفاده از لوسترها به سال های بسیار دور باز می گردد. در زمان های گذشته که برق وجود نداشت، لوسترها در کاخ های مجلل با استفاده از شمع های بسیار روشن می شد. البته باید بیان کنیم که در گذشته های بسیار دور، استفاده از لوسترها فقط برای افراد سلطنتی جامعه بود و افراد عادی جامعه معمولا از این وسیله روشنایی هیچ استفاده ای نمی کردند.

در آن زمان ها لوسترها معمولاً با ده‌ ها یا حتی صدها شمع خاص مزین می شدند. بعد ها که برق ابداع شد، لوسترها نیز به وسیله لامپ ها روشن شدند. یکی از انواع لوسترهایی که سال های سال است طرفداران خاص خود را دارد و در بیشتر موزه ها و کاخ ا به چشم می خورد، لوسترهای کریستالی می باشد.
می توان اشاره کرد که بزرگترین لوستر کریستالی جهان، هدیه‌ ای از طرف ملکه ویکتوریا بود، که امروزه در کاخ دلمه ‌باغچه در استانبول قرار دارد. این لوستر ۷۵۰ لامپ دارد و وزن آن ۴٫۵ تن می باشد.

باید بدانید که در اوایل قرن ۱۸، نصب لوسترهای پر پیچ و تاب ساخته شده از آلیاژهای مس، برنز و طلا همراه با شمع های فراوان در عمارت های تجار و بازرگانان به شدت افزایش یافت به گونه ای که هر کاخ یا عمارتی را که اکنون وجود دارد و می توان آن را مشاهده کرد، لوسترهای با شکوه از جنس طلا و نقره در آن به چشم می خورد. در این دوره، نقوش نئو کلاسیک کار شده در شاخه و بدنه لوسترهای فلزی و هم چنین چوبی رواج داشته است.
یک موضوع بسیار مهمی که باید بدانید، این است که ابداع کننده اولین طرح های لوستر، ایتالیایی ها از سال ۱۵۰۰میلادی بوده‌ اند. در واقع ایتالیایی ها تفکر استفاده از لوستر به عنوان یک وسیله دکوری و زینتی را به جهان ارائه کردند.

سبک های مختلف لوستر:

قبل از آن که به بررسی سبک های مختلف لوستر بپردازیم، باید اشاره کنیم که سبک های بسیار مختلفی از دکوراسیون داخلی خانه یا منزل وجود دارد که سبک های مختلف لوستر برگرفته از آن ها می باشد. یعنی برای هر سبک دکوراسیون در خانه یک سبک خاص از لوستر وجود دارد که می تواند زیبایی خانه شما را دو چندان نماید.
 
استان :
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • مراجعه به سایت
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 450 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری