فروش اسکرابر، سوییپر، اسکرابر صنعتی

کد آگهی
RF117623
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
فروش اسکرابر، سوییپر، اسکرابر صنعتی
متن آگهی
اسکرابر – اسکرابر صنعتی – کف شوی صنعتی – خرید زمین شور – قیمت زمین شور


کارچر (کرشر) آلمان به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع دستگاه های نظافت صنعتی در جهان اقدام به طراحی و تولید انواع دستگاه های اسکرابر می کند. اسکرابر های کارچر با استفاده از بهترین متریال و طراحی های موجود به منظور پاسخگویی به نیاز های نظافتی مختلف تولید می شوند.


طراحی بدنه انواع مدل های اسکرابر کارچر دارای ویژگی های بسیار خاصی است. این طراحی ها علاوه بر زیبایی بی نظیر و منحصر بفرد دارای ابعاد حداقلی نیز می باشد تا قدرت مانور بالایی را نیز در اختیار کاربر قرار دهد. طراحی داخلی مخزن آب کثیف این دستگاه ها به گونه ای است که هنگام تخلیه آب از مخزن آب کثیف کوچکترین آلودگی باقی نمی ماند. ویژگی های دیگری نیز در طراحی اسکرابرهای کارچر می باشد که در مطالب دیگر سایت توضیح داده شده است.


اسکرابر – سوییپر
تمام مدل های اسکرابر کارچر که از برس های رولی برخوردار هستند و دارای مخازن 40 لیتر و به بالا می باشند به صورت استاندارد این قابلیت را دارند که عمل جارو زدن و شستشو را به طور همزمان انجام دهند. به عبارت دیگر این ماشین ها هم اسکرابر هستند و هم سوییپر، که این ویژگی کاربر را از جارو زدن سطح قبل از شستشو بی نیاز می کند.


کم صدا، کم هزینه و کارامد
اسکرابر کارچر دارای تکنولوژی پیشرفته اکو می باشد. تکنولوژی اکو مصرف برق یا باطری، آب و مواد شوینده را در دستگاه بسیار کاهش می دهد. این ویژگی دستگاه های این کمپانی را بسیار اقتصادی کرده است همچنین این تکنولوژی صدای کارکرد دستگاه را نیز کاهش می دهد. کاهش صدا این امکان را به دستگاه می دهد تا بتواند در مکان هایی که آلودگی صوتی مهم می باشد کار کند.


سیستم تنظیم غلظت مواد شوینده
اسکرابر کارچر دارای سیستم تنظیم غلظت مواد شوینده نیز می باشد. این سیستم امکان تغییر غلظت مواد شوینده ترکیب شده با آب را همزمان با استفاده از دستگاه می دهد، که همین ویژگی هزینه مواد شوینده مصرفی را تا حد زیادی کاهش می دهد.


همچنین کارچر آلمان با در نظر گرفتن نیازهای نظافتی محیط های مختلف و الزامات آنها اقدام به تولید انواع اسکرابر ها با طراحی های خاص می کند.
برای مثال به منظور استفاده اسکرابر در محیط هایی که نسبت به صدا حساس هستند، دستگاه اسکرابر مدل (B 60/10 C (MOPVAC را طراحی و ساخته است. این زمین شوی بدون نیاز به برق و باطری و فقط با استفاده نیروی مکانیکی اقدام به شستشو و خشک کردن سطح زمین می کند. بدیهی است که عدم وجود موتور در این محصول باعث می شود که هیچگونه صدایی توسط این اسکرابر ایجاد نشود.
و یا همچنین دستگاه اسکرابر مدل BR 35/12 C  که به جرات می توان ادعا کرد دارای بالاترین قدرت مانور در بین تمامی زمین شوی های تولید شده کمپانی های مختلف می باشد. این محصول نیز برای استفاده در محیط هایی که دارای موانع زیادی می باشد مناسب است.
 
شرکت کارن تجارت نماینده رسمی کارچر آلمان
تلفن: 66900436-021
همراه: 09125092388
فکس: 66949049-021
وب سایت: www.karenco.net
 
لینک:
http://karenco.net/products/professional/scrubber/
 
 
 
استان
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • تماس بگیرید
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 759 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری