طراحی و ساخت وتعمیر پمپ وکیوم وبلوئر

کد آگهی
RF190694
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
طراحی و ساخت وتعمیر پمپ وکیوم وبلوئر
متن آگهی
ماشین سازی آرین وکیوم با بیش از سه دهه تجربه در زمینه طراحی، ساخت و تعمیر ماشین آلات صنعتی یکی از مبتکرین این صنعت می باشد. این مجموعه صنعتی در جهت رفع نیاز روز صنعت ایران قدم در راه تولید و تعمیر انواع پمپ وکیوم (مکش – خلاء) و بلوئر (دمش – فشار) گذاشته است و با بهره گیری از فن آوری روز دنیا و تجهیزات پیشرفته صنعتی بر بسیاری از موانع ساخت، تعمیر و پشتیبانی صنعت بلوئر و وکیوم فائق آمده است.
آرین وکیوم همگام با بازارهای جهانی، ارتباط با دانشگاههای داخلی و خارجی و موسسات عالی توانایی تامین قطعات، خرید و فروش، طراحی، ساخت، تعمیر و باز سازی پمپهای وکیوم و بلوئر در تمامی رنجهای کاری را دارد و برای رضایتمندی کامل مشتریان این صنعت، تعمیرات و فروش پمپهای وکیوم و بلوئر همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
تعمیرات اساسی و بازسازی کامل پمپها شامل ساخت و اصلاح روتور، سیلندر، سرسیلندر، تیغه و ... و تهیه و تامین قطعات مستهلک مانند اورینگ، برینگ، کاسه نمد، مکانیکال سیل، انواع روغن و .... و تغیرات ساختاری از جمله تغیرات دبی، دور پمپ، ظرفیت و .. بر اساس استانداردهای کارخانه سازنده انجام می شود.
تعمیرات پمپهای وکیوم و بلوئر مارکهای مشهور جهان را از جمله Edwards , Oerlikon , Pfeiffer , Adixen , Aerzen , Varian , Robuschi , Becker , Alcatel , Nash , Simens , Sterling , Sihi , Dekker , Welch , Dresser و … با گارانتی و خدمات انجام می پذیرد.
آدرس سایت:www.arianvacuum.com
تلفن :02136425033 فکس : 02136425029همراه : 09121234584
آدرس:تهران کیلومتر40 جاده خاوران شهرک صنعتی عباس آباد بلوار ابن سینا خیابان 57پلاک 1329
استان
تهران
شهر :
خاوران
ارزش
نحوه فروش
  • تماس بگیرید
    • امتیاز فعلی: 1.5
    • کل آراء: 2
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 857 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری