تولید کننده انواع روغن های صنعتی

کد آگهی
RF165502
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
تولید کننده انواع روغن های صنعتی
متن آگهی
مجتمع نفتی پترو پویش خاورمیانه
تولیدکننده انواع مشتقات نفتی و فراورده های شیمیائی
تامین کننده انواع فراورده های نفتی پالایشگاهی داخلی و خارجی
 
اینستاگرام petropouyesh.ir

تلفن دفتر مرکزی : 66578705- 021

تلفن همراه: 09125205831 (مدیریت : علیرضا پرنده مقدم)
 
website : www.petropouyesh.ir
Email : petro.pooyesh.khavarmiane@gmail.com
Email : parandehmoghadam@yahoo.com
 
گزیده ای از محصولات مجتمع نفتی پترو پویش
 
حلال ویژه ( 400) : این حلال ، حلال آروماتیک بالا بوده و به عنوان رقیق کننده در صنایع الکل سازی ، رنگ سازی و صنعت چاپ کاربرد دارد.
 
حلال 402 : این حلال بر پایه نفت سفید می باشد که در سه گرید زیر تولید می شود و هر کدام در صنایع خاصی کاربرد دارند :
گرید Aعمدتا در صنایع رنگ سازی ، تینر سازی ، صنعت چاپ و ... کاربرد دارد
گرید B:  عمدتا در صنایع لاک و الکل ، چاپ پارچه ، واکس های مخصوص اثاثیه منزل و کف پوش ها و ... کاربرد دارد
گرید C:  عمدتا در صنایع تولیدی حلال چربی گیر از سطوح فلزات و اسپرهای پاک کننده و ... کاربرد دارد
حلال 403 : ماده اولیه برای تولید حلال 403 ، نفت سفید ، گازوئیل و روغن سوخته می باشد .
حلال403 این شرکت بر پایه نفت سفید است و عمدتا برای تولید هیدروکربورهای سنگین (شبه گازوئیل) مصرف می شود و به علت رونق زیاد بازار خرید و فروش هیدروکربور در کشور همسایه ، افغانستان ، این حلال در بین تولیدکنندگان داخلی هیدروکربور تقاضای زیادی دارد.
 
حلال 406 :  بیشترین مورد مصرف این حلال در صنایع شیمیائی ، آرایشی - بهداشتی و صنایع غذایی می باشد.
                                                                                                                                                                        
حلال 409 : از این نوع حلال به عنوان رقیق کننده انواع چسب های صنعتی و کارگاهی استفاده می شود و همچنین بخشی از مواد تشکیل دهنده تینر می باشد.
 
حلال 410 : عمدتا در صنایع لاستیک سازی ، چسب سازی و صنایع رنگ و رزین مصرف می شود و یکی دیگر از پرتقاضاترین حلال ها در بازار است.
 
نفت بی بو : به دو روش اسید واش و برج تقطیر تولید میشود و عمده مصرف نفت بی بو در صنایع ساخت سموم بوده و به عنوان حامل مواد سمی جهت جلوگیری از آفات نباتی استفاده می شود و همچنین در صنایع ساخت اسپرهای حشره کش ، صنایع رنگ و جوهر چاپ نیز کاربرد دارد.
 
:  DOPو کمکی  DOP روغن
این روغن در صنایع لاستیک و پلاستیک کاربرد دارد و کارگاه ها و کارخانجات تولیدی قطعات لاستیکی و پلاستیکی برای تولید محصولات خود از این روغن استفاده می کنند.
 
پارافین جامد : هرچه رنگ پارافین سفید و شفاف تر باشد از کیفیت بالاتری برخوردار است.عمده مصرف این محصول در صنایع شمع سازی ، مواد غذایی ، چرم سازی، کبریت سازی ، تولید واکس و دیگر صنایع می باشد و بر حسب درصد چربی بصورت : کریستال ، میکرو کریستال ، 0.5 تا 1 درصد چربی ، 1 تا 3 درصد چربی ، 3 تا 5 درصد چربی ، 5 تا 7 درصد چربی و ... تقسیم بندی میگردد.
 
پارافین مایع : به سه دسته صنعتی ، بهداشتی و خوراکی تقسیم بندی می گردد
پارافین مایع صنعتی : این نوع پارافین با فلش پوینت های 120 - 140 - 160 - 180 و 200 تولید می شود وهمانند وایت اویل عمده مصرف آن در صنایع نساجی ، ریسندگی و پارچه بافی می باشد و به عنوان روان کننده ماشین آلات صنایع غذایی کاربرد گسترده ای دارد.
پارافین مایع بهداشتی : برای ساخت لوازم آرایشی - بهداشتی از جمله کرم های دست و صورت ، نرم کننده پوست ،        پاک کننده های آرایشی و تولید دستمال مرطوب مورد مصرف دارد.
 پارافین مایع خوراکی : این نوع پارافین کاملا تصفیه شده است و تمامی مواد سمی و دیگر مواد آلاینده آن گرفته شده و به دو دسته زیر تقسیم بندی می گردند:
پارافین مایع خوراکی انسانی : از این پارافین در فرایند تهیه مواد غذایی و خوراک انسان استفاده می گردد.
پارافین مایع خوراکی دامی : عمده مصرف این نوع پارافین در گاوداری ها می باشد و برای رفع نفق معده گاو و گوسفند به آنها خورانده میشود.
 
وایت اویل : با فلش پوینت های 120-140-160-180 و 200 تولید و عرضه می شود. تماما دیسلاتوری بوده و فاقد هرگونه مشتقات گازوئیل می باشد که در بازار داخلی به عنوان روان کننده ماشین آلات صنایع ریسندگی ، نساجی ، بهداشتی ، صنایع تولید ابر (فوم پلی استایرن) ، آفت کش ها ، پاک کننده های صنعتی ، صنایع چوب ، پارکت ، بعنوان پاک کننده و براق کننده و محافظت از ترک خوردگی چوب مورد مصرف دارد.
 
روغن پایه : به سه دسته عمده 100 – 150 و 500 تقسیم بندی می شود که هر کدام دارای خواص شیمیائی و فیزیکی متفاوت و مختص به خود می باشند و در بازار داخلی به عنوان ماده اولیه تولید روغن های مختلف از جمله روغن موتور ، روغن هیدرولیک ، روغن دنده و ... کاربرد دارد.
 
روغن 10 : روغن های 10 تولیدی این شرکت با فلش های 100-120-140 و 160 تولید می شوند و عمدتا پایه دیسلاتوری بوده و عاری از هرگونه گازوئیل و مشتقات آن می باشد و معمولا به عنوان روان کننده ماشین آلات ودستگاه ها در تمامی صنایع وهمچنین برای تولید هیدروکربورها (شبه گازوئیل) کاربرد دارد.
 
سایر محصولات این شرکت عبارتند از : وایت اسپیرایت - انواع قیر(70/60-100/85) – انواع مازوت100-180-280-380 ایران، عراق، روسیه گازوئیل و نفتای ایران ، عراق ، روسیه بنزین سوپر و معمولی و بنزین هواپیما هیدروکربن سبک و سنگین صادراتی روغن شستشو- روغن استرج - روغن مدیا پلاست - روغن هیدرولیک - روغن دوک - آب صابون  –  انواع ضدیخ و ...
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت میتوانید با تلفن های تماس و یا وبسایت رسمی پترو پویش خاو.رمیانه ارتباط برقرار نمائید
 
 
استان
تهران
شهر :
تهران
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 2251 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری