شرکت باربری و اتوبار همسفر بار تهران

کد آگهی
RF107833
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
شرکت باربری و اتوبار همسفر بار تهران
متن آگهی
موسسه حمل بار همسفر بار ارائه دهنده خدمات اسباب کشی بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته در خدمت اهالی محترم تهران می باشد. همسفر بار به عنوان یکی از باربری های تهران خدمات خوبی برای راحت تر کردن پروسه اسباب کشی درنظر گرفته است.
از آنجایی که این شرکت صفرتاصد اسباب کشی را توسط تیم مجرب خود انجام می  دهد خدمات بسته بندی اثاثیه منزل را نیز به شما عزیزان ارائه میدهد. جابجایی بدون کوچک ترن صدمه و همچنین انتقال سریع و چیدمان را این شرکت معتبر تجربه کنید.
باربری همسفر بار تهران
باربری همسفر بار تهران از جمله شرکت های ;مجرب و متخصص در زمینه باربری شهری است که در طول سالها ارائه خدمت به همشهریان تهرانی همواره مشتری مداری و رضایتمندی آنان را در درجه اول اولویتهای خود قرار داده است. از آنجاییکه که این انجام وظیفه با مسئولیت های زیادی همراه است و کار معمولا در شرایطی است که که مشتریان و کارفرمایان شرایط نا معمولی را تجربه میکنند و دارای اضطراب و استرس میباشند نحوه صحیح خدمت رسانی میتواند اندکی از این قبیل فشارها کم کند. ما قویا معتقد هستیم که رفتار صحیح و مشتری مداری بزرگترین سرمایه معنوی و اقتصادی ماست و از این بابت قدردان شما و کارگران زحمتکش خود هستیم بنابراین سعی میکنیم با ارائه بهترین و ;کاملترین خدمات باربری تهران نقش مفید و موثری را در جامعه خود بر عهده بگیریم. ما از مسئولیتهای خود آگاهیم و پاسخگوی اعتماد شما به بهترین وجه ممکن خواهیم بود
استان :
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • توافقى
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 565 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری