نیمکت دکوراتیو شهری

کد آگهی
RF142356
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
نیمکت دکوراتیو شهری
متن آگهی

نیمکت دکوراتیو شهری در مجموعه آرسین دکور در مدت زمان ۱۰ روز انجام شده است. ابعاد هر یک از بخش ها در حدود ۱٫۷ متر می باشد و  وزن تقریبی هر یک از آن ها نیز در حدود ۴۰ کیلوگرم می باشد. در این پروژه از متریال فایبرگلاس چند لایه استفاده شده است. فایبرگلاس چند لایه استحکام کارها را چند برابر می کند. تحمل وزن در این پروژه ۳۰۰ کیلوگرم می باشد.(بنا به در خواست و سفارش قابل تغییر می باشد). رنگ به کار گرفته شده در این پروژه به واسطه نوع کاربری (دائما در حال ضربه دیدن و خط و خش) جزوی از فایبرگلاس چند لایه است. یعنی اگر به هر دلیلی خط و خشی بر روی صندلی ها بیافتد رنگ از بین نمی رود. از این نوع محصول می توان در دیزاین و دکور پارک ها، ویلاها، رستوران ها، میادین شهری و … استفاده نمود.
در انتها این نکته یادآوری می شود گروه صنعتی آرسین دکور این توانایی را دارد این محصول و محصولات مشابه در هرنوع طرحی را در هر اندازه و هر کیفیتی که شما سفارش دهید در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه نماید.
جهت دریافت آخرین اخبار از طریق نرم افزار تلگرام به کانال اختصاصی آرسین دکور بپیوندید.

 
نیمکت دکوراتیو – نیمکت دکوراتیو فایبرگلاس – نیمکت دکوراتیو شهری – قیمت نیمکت خلاقانه دکوراتیو فایبر گلاس – خدمات فایبر گلاس – قیمت خدمات فایبر گلاس – هزینه خدمات فایبر گلاس – خدمات فایبر گلاس در تهران – شرکت ارائه دهنده خدمات فایبر گلاس – نیمکت شهری خلاقانه – نیمکت فایبرگلاس – نیمکت شهری خلاقانه – صندلی خلاقانه فایبر گلاس – فایبرگلاس صیقلی – خدمات فایبرگلاس در آرسین دکور – ساخت نیمکت دکوراتیو – طاحی نیمکت دکوراتیو – نیمکت دکوراتیو و خلاقانه – ساخت قطعات فایبر گلاس – قیمت ساخت قطعات فایبر گلاس – هزینه ساخت قطعات فایبر گلاس – ساخت قطعات فایبر گلاس در تهران – ساخت قطعات فایبر گلاس در آرسین دکور – ساخت قطعات فایبر گلاس خلاقانه – ساخت قطعات و المانهای فایبر گلاس پیچیده – قالب فایبر گلاس – قالبگیری با فایبر گلاس – قالبگیری با فایبر گلاس در تهران – قالبگیری با فایبر گلاس در آرسین دکور – قیمت قالبگیری با فایبر گلاس – هزینه قالبگیری با فایبر گلاس – ساخت قالب فایبر گلاس – اموزش ساخت قالب فایبر گلاس – قیمت ساخت قالب فایبر گلاس – قالب فایبر گلاس در تهران – آرسین دکور – قالب فایبر گلاس در آرسین دکور – قالب فایبر گلاس المانهای صنعتی – قالب فایبر گلاس صنعتی – قیمت فایبر گلاس – قیمت فایبر گلاس در تهران – قیمت فایبر گلاس در تهران – قیمت فایبر گلاس کیلویی – شرکت آرسین دکور
استان :
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • تماس بگیرید
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 303 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری