ماکت گل، کبوتر و کفشدوزک

کد آگهی
RF142352
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
ماکت گل، کبوتر و کفشدوزک
متن آگهی

ماکت گل، کبوتر و کفشدوزک ویژه نمای مهدکودک در گروه صنعتی آرسین دکور در مدت زمان چهار روز کاری طراحی و اجرا شده است. جنس کلیه ماکت ها فایبرگلاس می باشد که در برابر ضربه، رطوبت و نور خورشید بسیار مقاوم می باشد. ابعاد تقریبی هر یک از ماکت های گل در حدود چهل سانتی متر و ماکت های کبوتر در حدود پنجاه سانتی متر و ماکت کفشدوزک در حدود چهل سانتی متر می باشد. وزن تقریبی هر یک از ماکت ها زیر سیصد گرم می باشد. کلیه ماکت ها از لحاظ رنگ بندی و نوع چهره می تواند بنا به سفارش شما تغییر کند.
در انتها این نکته یادآوری می شود گروه صنعتی آرسین دکور این توانایی را دارد این محصول و محصولات مشابه در هرنوع طرحی را در هر اندازه و هر کیفیتی که شما سفارش دهید در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه نماید.
از این قسمت کاتالوگ ماکت ما را دانلود نمایید.
جهت دریافت آخرین اخبار از طریق نرم افزار تلگرام به کانال اختصاصی آرسین دکور بپیوندید.

 
 
ماکت تبلیغاتی گل – ماکت تبلیغاتی کبوتر – ماکت تبلیغاتی کفشدوزک – ماکت صنعتی گل – ماکت صنعتی کبوتر – ماکت صنعتی کفشدوزک – ماکت سازی حرفه ای با فایبرگلاس – شرکت ماکت سازی با فوم – سازنده ماکت تبلیغاتی گل – سازنده ماکت تبلیغاتی کبوتر – سازنده ماکت تبلیغاتی کفشدوزک – سازنده ماکت صنعتی گل – آرسین دکور – سازنده ماکت صنعتی کبوتر – سازنده ماکت صنعتی کفشدوزک – سازنده ماکت سازی حرفه ای با فایبرگلاس – طراحی ماکت تبلیغاتی گل – طراحی ماکت تبلیغاتی کبوتر – طراحی ماکت تبلیغاتی کفشدوزک – خدمات فایبرگلاس و کامپوزیت – طراحی ماکت صنعتی گل – طراحی ماکت صنعتی کبوتر – طراحی ماکت صنعتی کفشدوزک – ماکت سازی حرفه ای با فایبرگلاس – شرکت آرسین دکور
استان :
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • تماس بگیرید
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 399 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری