ماکت کیک تولد و عروسی

کد آگهی
RF167293
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
ماکت کیک تولد و عروسی
متن آگهی

ماکت کیک تولد و عروسی در گروه صنعتی آرسین دکور در مدت زمان چهل و شش روز کاری طراحی، اجرا و نصب شده است. ابعاد و وزن تقریبی هر یک از ماکت های کیک در حدود ۱۷۰ سانتی متر و بیست کیلوگرم می باشد. متریال به کار گرفته شده در این پروژه با توجه به محل نصب که در فضای باز ( رطوبت و نور خورشید و … ) می باشد، فایبرگلاس است. این نوع جنس استحکام و مقاومت بالایی دارد. کلیه ی ماکت های کیک تولد و عروسی به صورت قالبگیری با فایبرگلاس ۱۳۰ ساخته شده اند. این پروژه به سفارش مجموعه قنادی های شرکت ناتلی در راستای دیزاین و دکور شعب خود در استان تهران طراحی و ساخته شده است.
در انتها این نکته یادآوری می شود گروه صنعتی آرسین دکور این توانایی را دارد این محصول و محصولات مشابه در هرنوع طرحی را در هر اندازه و هر کیفیتی که شما سفارش دهید در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه نماید.
از این قسمت کاتالوگ ماکت ما را دانلود نمایید.
جهت دریافت آخرین اخبار از طریق نرم افزار تلگرام به کانال اختصاصی آرسین دکور بپیوندید.

 
 
ماکت کیک تولد و عروسی – دکور قنادی – دکوراسیون قنادی – دکور شیرینی فروشی – دکوراسیون شیرینی فروشی – دیزاین قنادی – عکس دکوراسیون قنادی – دیزاین شیرینی فروشی – عکس دکوراسیون شیرینی فروشی – آرتین دکور – آرتین فوم – دکور قنادی – دکوراسیون داخلی قنادی ناتلی – آرسین دکور – دکور قنادی – ماکت کیک ناتلی – ماکت کیک ناتالی – دکوراسیون شیرینی فروشی ناتلی – دکوراسیون شیرینی فروشی ناتالی – ماکت کیک تولد و عروسی – طراحی دکور شیرینی فروشی – دکور شیرینی فروشی شیک – دکور شیرینی فروشی زیبا – ماکت کیک تولد و عروسی بزرگ – دکور قنادی – شرکت آرسین دکور
استان :
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • تماس بگیرید
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 833 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری