ماکت دیزی سنگی

کد آگهی
RF972717
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
ماکت دیزی سنگی
متن آگهی

طراحی و ساخت ماکت دیزی سنگی در ابعاد دو متر جهت دکوراسیون یک دیزی سرا با استفاده از متریال فوم با دانسیته بالا و بهره گیری از انواع روکش های خاص که به محصول استحکام قابل توجهی بخشیده است. روکش و رنگ استفاده در ماکت دیزی سنگی به گونه ای می باشد که در مقابل نور آفتاب، تغییرات دمایی و رطوبت بسیار مقاوم باشد. وزن تقریبی ماکت دیزی سنگی در حدود ۱۵ کیلوگرم بوده که باعث شده در هنگام نصب و جابه جایی این کار به سهولت تمام انجام شود. کلیه مراحل طراحی و ساخت این ماکت در پنج روز کاری در گروه صنعتی آرسین دکور به انجام رسیده است. موارد استفاده از این ماکت در سر در ورودی و طراحی داخلی سفره خانه ها، دیزی سراها و … می باشد. این ماکت در راستای تبلیغات بسیار مفید می باشد چراکه باعث می شود مشتری یا بیننده شما چیزی را ببینید و یا لمس کند که تا به حال در این ابعاد ندیده است همین امر باعث می شود که شما در ذهن آنان بهتر و ماندگارتر بمانید.
در انتها این مطلب یادآوری می شود که گروه صنعتی آرسین دکور توانایی ساخت انواع ماکت در هر ابعاد و با هر نوع پوششی را مناسب برای هر نوع آب و هوایی را دارد.
از این قسمت کاتالوگ ماکت ما را دانلود نمایید.
جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی آرسین دکور بپیوندید.

 
ماکت دیزی سنگی – دکوراسیون رستوران سنتی – ماکت فروشگاهی –  ماکت سازی با فوم –  ساخت ماکت سه بعدی – ساخت انواع ماکت تبلیغاتی – ماکت سازی با فوم – ماکت سازی سه بعدی – ماکت سازی با فوم – دکوراسیون رستوران سنتی – شرکت سازنده ماکت تبلیغاتی – ماکت در ابعاد بزرگ و بسیار بزرگ – ماکت فروشگاهی – ماکت فروشگاهی – ماکت سازی حرفه ایی – ماکت رستوران – دکوراسیون رستوران و فست فود – ساخت ماکت سه بعدی – المان تبلیغاتی شهری – ماکت سازی با فوم – ارسین دکور – دکوراسیون رستوران سنتی – ساخت ماکت سه بعدی – ماکت صنعتی – ماکت سازی حرفه ای – قیمت ماکت تبلیغاتی – فروش ماکت – قیمت ماکت فروشگاهی – ماکت فایبرگلاس – لیست قیمت ماکت تبلیغاتی – ساخت ماکت سه بعدی – ساخت انواع ماکت تبلیغاتی – خدمات فایبرگلاس- ماکت سازی با فوم – قیمت ساخت ماکت سه بعدی – آرسین دکور – هزینه ماکت فروشگاهی – دکوراسیون رستوران سنتی – ساخت ماکت سه بعدی – ماکت فروشگاهی – ساخت ماکت سه بعدی – خدمات فایبرگلاس – طراحی دکوراسیون رستوران سنتی – شرکت آرسین دکور
استان :
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • تماس بگیرید
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 483 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری