دکوراسیون غرفه نمایشگاهی صنعت گستر

کد آگهی
RF137261
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
دکوراسیون غرفه نمایشگاهی صنعت گستر
متن آگهی

فونت، لوگو و استیکر غرفه نمایشگاهی صنعت گستر در مجموعه آرسین دکور در مدت زمان ۲ روز کاری به انجام رسیده است. ابعاد هر یک از لوگوها در حدود ۱٫۵ متر، فونت یا نوشته های برجسته در حدود ۳ متر و استیکر ها در حدود ۹۰ سانتی متر می باشد. در این مدل جنس یا متریال(فوم با دانسیته بالا) کیفیت، سرعت، دقت و هزینه معقول به نسبت کارهایی که با یونولیت استیکر اجرا می شود را دارد. در مجموعه آرسین دکور این توانایی وجود دارد که به وسیله فوم دانسیته بالا در ابعاد نامحدود و هر ضخامتی و حتی با هر نوع کد رنگی که شما سفارش دهید اجرا شود.
این نوع برش فوم با دانسیته بالا به سه صورت انجام می شود. (۱) یکی به وسیله دستی(سیم داغ) که در حاشیه کار یا کناره ها شما می توانید دندانه دندانه شدن لبه ها یا پله شدن را ببینید. در ضمن دقت کافی ندارد و معمولا با شابلون برش داده می شود. در چگالی یا تراکم فوم برش داده شده و همچنین در ضخامت دچار محدودیت می باشند. (۲) روش دیگر به وسیله دستگاه لیزر می باشد. که به نسبت برش به وسیله دست دقت بالاتری دارد ولی در برش ضخامت بیش از ۳ سانتی متر و جنس هایی با تراکم فوم پایین محدودیت دارد. در این روش لبه های کار اریب می شود. (۳) روش برش فوم در مجموعه آرسین دکور بدین صورت می باشد که به وسیله CNC شش درجه آزادی که در داخل خود شرکت کلیه مراحل طراحی و ساخت آن طی شده است برش داده می شود. دقت دستگاه برش فوم شش درجه آزادی ۰٫۱ میلی متر می باشد. ابعاد دستگاه شش درجه آزادی در طول و عرض و عمق ۲٫۲ متر می باشد. هر نوع فوم با هر نوع دانسیته ای را بدون پله پله نمودن، بدون سیاه نمودن لبه ها، اریب نمودن و … با کیفیتی بسیار بالا برش داده می شود.
در انتها این نکته یادآوری می شود گروه صنعتی آرسین دکور این توانایی را دارد این محصول و محصولات مشابه در هرنوع طرحی را در هر اندازه و هر کیفیتی که شما سفارش دهید در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه نماید.
جهت دریافت آخرین اخبار از طریق نرم افزار تلگرام به کانال اختصاصی آرسین دکور بپیوندید.

 
 
دکوراسیون غرفه نمایشگاهی صنعت گستر – غرفه سازی نمایشگاهی – دکوراسیون غرفه نمایشگاهی – طراحی دکوراسیون غرفه نمایشگاهی – دیزاین دکوراسیون غرفه نمایشگاهی – دکور غرفه نمایشگاهی – طراحی دکور غرفه نمایشگاهی – دیزاین دکور غرفه نمایشگاهی – یونولیت استیکر – قیمت یونولیت استیکر – طراحی یونولیت استیکر – هزینه یونولیت استیکر – ساخت یونولیت استیکر – برش یونولیت استیکر – برش استیکر – قیمت استیکر – قیمت یونولیت استیکر – هزینه برش استیکر – قیمت برش استیکر – سفارش برش استیکر نمایشگاهی – استیکر نمایشگاه بین المللی – برش استیکر غرفه نمایشگاهی – استیکر غرفه – برش استیکر نمایشگاه – برش برچسب – قیمت برچسب – برش شبرنگ – آرسین دکور – غرفه سازی نمایشگاهی – قیمت برش شبرنگ – هزینه برش شبرنگ – قیمت یونولیت استیکر – برش استیکر روز رنگ – قیمت برش استیکر روز رنگ – تعرفه برش استیکر – استیکر شب رنگ – قیمت برش استیکر شب رنگ – دستگاه برش استیکر – قیمت دستگاه برش استیکر – هزینه برش استیکر عریض – قیمت برش استیکر عریض – کاتر پلاتر – دستگاه کاتر پلاتر – دستگاه برش برچسب – دستگاه برش یونولیت استیکر – قیمت برش یونولیت استیکر – غرفه سازی نمایشگاهی – شرکت آرسین دکور
استان :
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • تماس بگیرید
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 316 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری