هودیا گوردونی اصل 500 میلی گرمی

کد آگهی
RF949825
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
هودیا گوردونی اصل 500 میلی گرمی
متن آگهی

09335459796 ارسال به تمام نقاط ایران


سرکوب کردن اشتها بدون اثرات جانبی محرک

HOODIA GORDONII گیاه جالبی است که یکی از مواد تشکیل دهنده ی آن به مغز علامت می‌دهد که از دنبال غذا گشتن دست بردارد. مطالعات  نشان داده است که مولکول P57 که در هودیا گوردونی موجود در کالاهاری یافت می‌شود تاثیری را که گلوکز بر روی بدن دارد تقلید می‌کند و بدون آنکه اثرات محرک داشته باشد سبب می‌شود که زودتر احساس سیری کنید. هودیا گوردونی به روش کاملا طبیعی اشتهای کاذب شما را سرکوب کرده و بدن را وادار به استفاده از چربی های انباشته شکم و پهلو می نماید.

عرضه شده در بطری‌های حاوی 90 عدد سافت ژل های خوراکی 500 میلی گرمی هودیا گوردونی 
دارای تاییدیه : FDA, GMP ,VCAPS ,CE,NSF,ISO 17025,USP
تنها نماینده رسمی خاورمیانه محصول : بازرگانی ملکی
شماره مجوز رسمی بهداشت : 4913741

09335459796 ارسال به تمام نقاط ایران

هودیا گوردونی  HOODIA GORDONII ، گیاهی پرطرفدار در کشورهای آمریکای مرکزی، اروپا، خاورمیانه، هند، آفریقای شمالی و استرالیا است. به گزارش «Ask.com» ، این گیاه برگ های گوشتی بیضی شکل دارد و ظاهر آن نرم اما ترد است که به هنگام پخت کمی چسبناک می شود. کاکتوس پخته طعم مارچوبه و یا فلفل دلمه ای سبز را می دهد. برگ های این گیاه سرشار از بتاکاروتن، ویتامین های گروه B ، ویتامین C و کلسیم است. میوه این گیاه که بیضی شکل است دارای پوست زبر و ضخیم می باشد و به رنگ های زرد، نارنجی و قرمز دیده می شود. گوشت این میوه که شیرین مزه است آبدار با دانه های ترد می باشد. سه نوع کاکتوس خوراکی وجود دارد که در زیر به شرح آن می پردازیم.


▪ سان پدرو (Sanpedro): این کاکتوس دارای ارزش دارویی بالایی می باشد و آب به دست آمده از آن مانع سوزش مثانه و کلیه می شود و تب بالا و هپاتیت را درمان می کند.
▪ هودیا گوردونی  HOODIA GORDONII: این نوع اغلب در آفریقای جنوبی به عمل می آید و به درمان چاقی مفرط کمک می کند.
▪ اوپنتیا (Opuntia): سرشار از فلاوانوئیدز است که خاصیت آنتی اکسیدان دارد. آنتی اکسیدان تاثیر سم زدایی دارد و از آسیب سلولی که باعث سرطان و پیری می شود، جلوگیری می کند.


● خواص کاکتوس:
▪ میوه آن خاصیت رونده دارد و روده ها را ملایم می کند.
▪ عصاره کاکتوس منبع خوب فیتوکمیکال است و با تقویت سیستم دفاعی، بدن را در برابر عفونت ها مقاومتر می کند.
▪ آب کاکتوس از ایجاد لکه زخم و عفونت زخم جلوگیری می کند علاوه بر آن با بهبود بخشیدن به گردش خون به التیام زخم به طور چشمگیری سرعت می بخشد.
▪ کاکتوس برای درمان دیابت نوع دوم مفید است.
ممکن است دچار کمی خشکی دهان-کم خوابی و سردرد شوید که بتدریج کاهش می یابد.شربت آبلیمو و عسل و شیر سویا هر روز میل گردد.
گیاه هودیا گوردونی  HOODIA GORDONII (نوعی کاکتوس) کاهش دهنده شدید اشتها توسط گیاهی از صحرای کالاهاری، بدون محرکهای زیان آور

09335459796 ارسال به تمام نقاط ایران

هودیا گوردونی  HOODIA GORDONII گیاهی است شبیه به کاکتوس که محصول بیابان کالاهاری در جنوب افریقا است. جایی که گفته می شود بومیان آن، برای به تاخیر انداختن گرسنگی این گیاه (هودیا گوردونی  HOODIA GORDONII  ) را می جوند. گونه ای از این گیاه با خاصیت فرو داشتن گرسنگی ، هودیا گوردونی HOODIA GORDONII نام دارد. در دهه 1990 محققان موفق به استخراج عصاره ای از این گیاه با نامP57شدند که گفته می شد باعث تحریک احساس سیری در مغز است.
قرنهاست که گیاه هودیا گوردونی  HOODIA GORDONII مورد استفاده بومیان صحراهای آفریقا برای از بین بردن احساس گرسنگی طی روزهایی است که آنها دسترسی به غذای کافی ندارند. این گیاه با داشتن گلیکوسیدهای استروئیدی اثر بازدارنده بر روی مرکز اشتها و گرسنگی مغز دارد و باعث می‌شود بدن شما برای تامین انرژی به سمت چربی های ذخیره پهلو شکم و ... رفته و از آن ها برای سوخت و ساز استفاده کند که در نهایت تناسب اندام شما را میسر خواهد نمود . از آنجائیکه که این گیاه عاری از محرکها است باعث بی خوابی و بی تابی نمیشود و فاقد هر گونه عارضه می‌باشد. این روزها در آمریکا هودیا گوردونی  HOODIA GORDONII  محبوبترین و پرفروشترین محصول کنترل وزن است.
جالب است بدانید که طبق تحقیقات انجام شده بومیان آفریقا که سال هاست از این گیاه به عنوان غذا استفاده می‌کنند هیچ گونه عارضه ای دچار نشده اند.
با استفاده از کپسولهای صد در صد خالص هودیا گوردونی  HOODIA GORDONII  در یک دوره 25 روزه می توانید تا 8 الی  15 کیلو کاهش وزن را بدون هیچگونه عوارض جانبی شاهد باشید.
 


09335459796 مرکز رژیم درمانی و تناسب اندام توسعه سلامت قرن
در صورت وجود هر گونه بیماری قبل از مصرف هر نوع قرص لاغری مشاوره نمایید.

استان :
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • تماس بگیرید
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 1564 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری