سایت نیازمندیهای کوه نور

آموزش دربهای اتوماتیک در مشهد

مشخصات آگهی

کد آگهی
RF158620
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
آموزش دربهای اتوماتیک در مشهد
متن آگهی
آموزشگاه ابتکارسازان صنعت از سال 1386 اقدام به برگزاری دوره نصب و راه اندازی درب برقی نموده است و با بهره گیری از امکانات و مدرسین فوق العاده ، اکنون اقدام به برگزاری دوره جامع درب های اتومات نموده است.

دوره جامع شامل نصب و راه اندازی ، عیب یابی ، بازاریابی و فروش می باشد و دراین دوره هنرجو با سه بخش از انواع درب های اتوماتیک شامل انواع جک ( درب بازویی ، درب کرکره ای  و درب شیشه ای اتومات اسلایدی ) آشنا می گردد.
 
دربهای اتوماتیک بازویی ( پارکینگی ) : در این بخش کار آموز پس از آشنایی با تاریخچه درب اتوماتیک، با انواع جک های پرطرفدار و بازویی ، روش های افزایش استحکام و چگونگی نصب تابلو فرمان ، متعلقات و راه اندازی نهایی سیستم آشنا شده و کار عملی در این بخش با جک BFT ایتالیایی انجام خواهد شد.
 
انواع درب های کرکره ای ( رل آپ ) :شامل آشنایی با انواع موتور کرکره ( موتور توبلار ، ساید و سانترال )، تیغه کرکره و روش نصب و پیاده سازی تجهیزات نصب در پروژه می باشد و کار عملی با موتور توبلار انجام می شود.
 
انواع دربهای شیشه ای اسلایدی :  آماده سازی فضا برای نصب و آشنایی با اجزا و متعلقات درب شیشه ای و تنظیمات مدار فرمان و کلید سلکتور جز آموزش های این بخش خواهد بود و در این بخش کار عملی با ست اسلایدی در آسان انجام می گردد.
 
یک دوره کامل و استثنائی برای کسانی که به دنبال یک آموزشگاه فوق العاده هستند....
 
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: 05138434297
شبکه های اجتماعی تلفن همراه: 09217961747
کانال تلگرام: @EbtekarSazan_channel
 
وب سایت:
EbtekarSazan.com
ايميل :
ebssb.co@gmail

 
استان :
خراسان رضوی
شهر :
مشهد
ارزش
نحوه فروش
  • تماس بگیرید

تماس با آگهی دهنده

ابتکارسازان صنعت
نوع کاربر: شخصی / تاريخ ثبت 06/09/2012
مشخصات ثبت نام کننده
کشور
ایران
شهر
مشهد
آدرس
خیابان سنایی-بین سنایی 11 و 13 ساختمان خورشید واحد4
تلفن
ایمیل آدرس
شناسه صنفی
آموزشی
آدرس ایمیل
Expand Map