سایت نیازمندیهای کوه نور

محصولات دامی

مشخصات آگهی

کد آگهی
RF974839
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
محصولات دامی
متن آگهی
شرکت دانش بنیان مهرگان تجارت افتخار دارد محصول بومی با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت رقابتی، جایگزین سویا برای دام های شیرده و پرواری فراهم کند. 
✔️ دارای ۲۵۰ % پروتیین خام + ۲۰۰۰ کیلوکالری انرژی خالص شیر دهی
⬅️کاهش ۲ تا ۴ هزار تومان هزینه خوراک هر راس گاو در روز➡️
⬅️شما میتوانید با مشورت دکتر دامپزشک جیره نویس، هر یک کیلوگرم محصول را جایگزین ۷ کیلوگرم سویا در ۱۰۰ کیلوگرم کنسانتره کنید و بنابراین با حذف ۷ کیلوگرم سویا از جیره، بدون کاهش شیر یا گوشت دام، هزینه های خوراک دام را کاهش دهید.
✔️تولید شده به روش اسپری پاششی و غنی شده با کلسیم و بتاکارتن 
✔️تایید شده توسط
1️⃣موسسه علوم تحقیقات دامی کشور 
2️⃣سازمان دامپزشکی کشور
3️⃣سازمان غذا و دارو
امروزه به دلیل افزایش قیمت نهاده های دامی به خصوص کنجاله های پروتئینی در سطح ملی و جهانی استفاده از منابع آمونیاکی اجتناب ناپذیر شده است. با توجه به توانمندی و ظرفیت بالا و ویژه اکوسیستم شکمبه و میکروارگانیسم های موجود در آن با استفاده از منابع آمونیاکی غیرپروتئینی ارزان می توان تولید پروتئین میکروبی شکمبه را به حداکثر ممکن رساند و در هزینه استفاده از منابع پروتئینی صرفه جویی کرد.
میکروارگانیسم های شکمبه می توانند با استفاده از اسیدهای آلی ناشی از تخمیر غلات و نیتروژن موجود در منابع آمونیاکی پروتئین میکروبی با کیفیت بالایی را تولید و در عین حال از تجزیه بی رویه منابع پروتئینی گیاهی جلوگیری نماید. استفاده از محصول به لحاظ رها سازی آمونیاک به صورت تدریجی (همسان با کنجاله سویا) و همزمان با تولید اسیدهای آلی غلات میتواند باعث تولید حداکثر پروتئین میکروبی با کیفیت گردد.
تولید این نوع پروتئین از نظر اقتصادی بسیار حائز اهمیت می باشد و می تواند سهم قابل توجهی از مصرف کنجاله های پروتئینی را کاهش دهد.(برای مثال مصرف کنجاله سویا و کلزا را به میزان 600 تا 800 گرم).
اوره آهسته رهش نیترو پارس در مقایسه با اوره معمولی مصمومیت ناشی از آزاد سازی ناگهانی آمونیاک و دفع مازاد نیتروژن را به محیط زیست جلوگیری می نماید.
شروع سفارش از ۵۰۰ کیلوگرم 
قیمت روز: تماس بگیرید، تسویه به صورت نقدی یا چک ۳۰ روزه
امکان ارسال به تمامی کشور
استان :
البرز
شهر :
کرج
ارزش
نحوه فروش
  • نقدی
  • اقساطی

تماس با آگهی دهنده

مجید سمواتی
نوع کاربر: شرکتی / تاريخ ثبت 11/06/2022
محصولات دامی
مشخصات ثبت نام کننده
کشور
ایران
استان
تهران
شهر
تهران
آدرس
سعادت آباد بلوار شقایق
نام شرکت
Nitropars
تلفن
تلفن همراه
09364691242
شناسه صنفی
کشاورزی و دامداری