سایت نیازمندیهای کوه نور

سیستم کنفرانس حرفه ای برای تجهیز سالن

مشخصات آگهی

کد آگهی
RF167230
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
سیستم کنفرانس حرفه ای برای تجهیز سالن
متن آگهی
سیستم کنفرانس جزء جدایی‌ناپذیر سالن‌های کنفرانس و جلسات است که برای بهینه ساختن فرآیند مدیریت جلسات ساخته شده‌اند.
هنگامی که انسان‌ها فهمیدند برای پیش بردن اهدافشان نیاز به جلسه و مذاکره دارند همواره به فکر بهبود مدیریت جلسات خود بوده‌اند.
امروزه سیستم کنفرانس در دانشگاه‌ها، شهرداری‌ها، دادگاه‌ها، مجلس شورای اسلامی، فرمانداری‌ها، شرکت‌های خصوصی، آموزش و پرورش، شرکت نفت و هر جای دیگری که اتاق کنفرانس و جلسه دارد استفاده می‌شود.
چرا به سیستم کنفرانس نیاز داریم؟
سیستم کنفرانس علاوه بر تقویت صدای شرکت کنندگان جلسه در اتاق کنفرانس، امکانات دیگری نیز برای بهبود تجربه برگزاری جلسه در اختیار استفاده کنندگان قرار می‌دهد.
نظم دهی به سالن جلسه
یکی از مزیت های مهمی که سیستم های کنفرانس دارند نظم دادن و مدیریت سالن جلسه است. مدل‌های مختلف سیستم کنفرانس قابلیت زمان بندی وقت صحبت کردن شرکت کننده، امکان مدیریت تعداد افرادی که می‌توانند صحبت کنند، امکان قطع کردن صدای اعضا، ایجاد صف برای سخن گفتن، امکان رای گیری دیجیتالی، حضور و غیاب و… است.
ضبط صدا و تصویر
سیستم‌های کنفرانس دیجیتال این قابلیت را دارند تا با اضافه کردن یک یا چند دوربین به سیستم و همچنین یک رکوردر صدا، صدا و تصویر جلسه را ضبط کنید و در آرشیو خود نگهداری کنید.
اگر دوربین به صورتی تنظیم شود که بدون نیاز به اپراتور از سخنگویی که در هر مرحله صحبت می‌کند فیلمبرداری کند به این قابلیت اتوترکینگ (Auto Tracking) گفته می شود.
رای گیری
بعضی از سیستم‌های کنفرانس که برای تجهیز سالن کنفرانس استفاده می شود دیجیتال امکان رای گیری را نیز در خود جای داده اند و برخی از سیستم های حرفه ای تر امکان ارائه آمار پیشرفته از رای‌ها را نیز دارد. قابلیت رای گیری در سالن‌های شورا، مجلس و کلیه سازمان‌هایی که به صورت مداوم نیاز به ثبت نظرات دیگران دارند کاربرد بسیار زیادی دارد.
ترجمه همزمان
دستگاه ترجمه همزمان اهمیت زیادی در جلسه‌های بین المللی مهم دارد چرا که در این جلسات ضمن زیاد بودن تعداد افراد حاضر در جلسه، امکان توقف مداوم سخنرانی برای ترجمه وجود ندارد. برای حل این مشکل دستگاه‌های ترجمه بسیار پیشرفته ای در انواع مختلف ساخته شده است. برخی مدل‌های سیستم کنفرانس این قابلیت را درون خود جای داده‌اند و نیاز به تهیه سیستم جانبی ترجمه هزمان ندارند.
انواع سیستم کنفرانس
سیستم‌های کنفرانس به دو گروه اصلی دیجیتال و آنالوگ تقسیم‌بندی می‌شوند. در ادامه ویژگی‌های هر کدام را بررسی می‌کنیم.
سیستم کنفرانس آنالوگ
سیستم آنالوگ در واقع تنها می‌تواند اصلی‌ترین وظیفه سیستم کنفرانس که پخش صدا در سالن است را انجام دهد و البته از برخی امکانات مانند مترجم همزمان و رکوردر نیز پشتیبانی می‌کنند تا مصرف کنندگان سیستم های آنالوگ نیز از این امکانات اولیه بهره‌مند شوند.
سیستم کنفرانس دیجیتال
سیستم های دیجیتال از نظر کاربرد و امکانات موجود شرایط و امتیازات بیشتری نسبت به خانوده آنالوگ دارند که همین امتیازات به واقع مهم سبب افزایش قیمت آن‌ها و برخورداری از طیف گسترده و متفاوتی از مشتریان شده است. قابلیت تصویربرداری و اضافه کردن دوربین به سیستم، قابلیت رای‌گیری، حضور غیاب و … همگی از قابلیت‌های سیستم کنفرانس دیجیتال است.
استان :
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • تماس بگیرید

تماس با آگهی دهنده

محمد بابایی
نوع کاربر: شرکتی / تاريخ ثبت 22/05/2020
مشخصات ثبت نام کننده