سایت نیازمندیهای کوه نور

ماکت خودکار

مشخصات آگهی

کد آگهی
RF435972
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
ماکت خودکار
متن آگهی

ماکت خودکار در گروه صنعتی آرسین دکور در مدت زمان ده روز کاری طراحی و اجرا شده است. جنس به کار گرفته شده در این پروژه فایبرگلاس می باشد. این نوع جنس یا متریال در برابر ضربه، رطوبت و … بسیار مقاوم می باشد. رنگ ماکتهای خودکار ضد رطوبت می باشد. ابعاد و وزن تقریبی هریک از ماکت های خودکار در حدود ۲۰۰ سانتی متر و ۱۵ کیلوگرم می باشد.
در انتها این نکته یادآوری می شود گروه صنعتی آرسین دکور این توانایی را دارد این محصول و محصولات مشابه در هرنوع طرحی را در هر اندازه و هر کیفیتی که شما سفارش دهید در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه نماید.
از این قسمت کاتالوگ ماکت ما را دانلود نمایید.
جهت دریافت آخرین اخبار از طریق نرم افزار تلگرام به کانال اختصاصی آرسین دکور بپیوندید.

 
ماکت خودکار – ساخت ماکت تبلیغاتی – ماکت سازی – ساخت ماکت – ساخت قطعات فایبرگلاس – سازنده ماکت با فایبرگلاس – ماکت تبلیغاتی با فایبرگلاس – خدمات ماکت سازی با فایبرگلاس – ساخت قطعات فایبرگلاس و صنعتی – عکس از ماکتهای خودکار – ساخت ماکت تبلیغاتی و حجیم  – ماکت سازی حرفه ای و صنعتی  – آرسین دکور – سازنده ماکت حجیم – ساخت قطعات فایبرگلاس دقیق – سازنده ماکت با فایبرگلاس و رزین – عکس ماکتهای خودکار – ساخت ماکت تبلیغاتی سه بعدی – ماکت سازی پیشرفته – ساخت ماکت بزرگ – ساخت قطعات فایبرگلاس – سازنده ماکت با فایبرگلاس – شرکت آرسین دکور
استان :
تهران
شهر :
تهران
ارزش
نحوه فروش
  • تماس بگیرید

تماس با آگهی دهنده

آرسین دکور
نوع کاربر: شرکتی / تاريخ ثبت 12/03/2018
ماکت سازی
مشخصات ثبت نام کننده
کشور
ایران
استان
تهران
شهر
تهران
آدرس
شهران _بالاتر ازفلکه دوم _مجتمع تجاری مهدی _طبقه 3 اداری
نام شرکت
آرسین دکور
تلفن
تلفن 2
02144366936
ایمیل آدرس
تلفن همراه
09302460908
شناسه صنفی
چاپ و تبلیغات
آدرس ایمیل