هتل های افسانه ای که قبل از مرگ باید دید!(بخش اول)

07/06/2014

هتل های افسانه ای که قبل از مرگ باید دید!(بخش اول)

دوست دارید تمام شب زیر آسمان قطبی دراز بکشید و شفق قطبی را تماشا کنید یا اینکه با زرافه ها صبحانه بخورید ؟ شاید هم ترجیح می دهید وقتی سرتان را از پنجره اتاق بیرون می برید ماهی ها را در حال شنا کردن ببینید ؟!

این هتل ها مکان های دیدنی بی نظیری هستند که رویاهای شما را به حقیقت بدل می کنند  . بهترین هتل ها را در بهترین مکان ها انتخاب کنید تا بتوانید بهترین تعطیلاتی که همیشه آرزو می کردید را سپری کنید.این هتل های شگفت انگیز ، موجب حیرت شما خواهند شد، اگر اهل سفر هستید حتما برای دیدنشان برنامه ریزی کنید، جهان سرشار از شگفتی هاییست که هنوز ندیده اید !


1.Ladera Resort, St. Lucia

Ladera Resort

احتمالا در تورهای فوق العاده کارائیب این مکان یک نقطه منحصر بفرد است ، لادرا روزت تلاقی بین طراحی ، تجمل و یک مکان ایده آل است. امکانات این هتل عبارتند از ، یک اسپای کامل ، میزبانی باتجربه و به راحتی می تواند شما را از یک نیمکت به داخل استخر بکشاند.


2. Manta Resort,Tanzania

epic-hotels-3

epic-hotels-4آیا تابحال دوست داشتید که بروید طبقه پایین اتاق خود ، پرده ها را کنار بزنید و به ماهی ها خیره شوید؟آیا فکر می کنید چنین چیزی بتواند به واقعیت تبدیل شود؟ خب مجبورید دور ساحل اتراق کنید؟ اگر پاسخ هر دو سوال را مثبت اعلام کرده اید ( مثل من ) پس عکسهای مانتاریسورت احتمالا انگیزه ای می شود که جزیره پمبا تانزانیا را در لیست جاهای دیدنی خود قرار دهید.


3. Ascher Cliff سوئیس

Ascher Cliff

چیزی بیشتر از یک مسافرخانه با سوییت های لوکس، گریزی که دقیقا به سمت صخره Ebelalp دارد باعث می شود که عزم خود را جزم کنید و به شمال کوههای آلپ سفر کنید. منظره اینجا شما را تا رسیدن به کوههای سوئیس شارژ و سرپا نگه می دارد.


4. Giraffe Manor ، کنیا

Giraffe Manor کنیا

Giraffe Manor

این تصاویر فتوشاپ نیستند. این محل در حومه نایروبی قرار دارد ، این زرافه ها نیز برای پرورش و نگهداری در این محل ساکن شده اند که تماشای آنها می تواند بعنوان بخشی از برنامه صبحانه شما گنجانده شود.


5. هتل kakslauttanen ، فنلاند

هتل kakslauttanen فنلاند

هتل kakslauttanen

هتل اسکیمویی kakslauttanen فنلاند

اگر تابحال نام این مکان را نشنیده اید پس احتمالا زمان خیلی کمی را در اینترنت میگذرانید. با کلبه های شیشه ای اسکیموها که نمای داخلی چوبی دارند ، این هتل به شما یک زمستان منحصر بفرد پیشنهاد می دهد. همانطور که متوجه شده اید ، می توانید منظره زیبای یک جنگل یخ زده و منظره باورنکردنی از شفق زمستانی را در حالی تماشا کنید که بطور همزمان در حباب شیشه ای گرم و نرم خود دراز کشیده اید.


6. Ubud Hanging Gardens, Bali

Ubud Hanging Gardens, Bali

Ubud Hanging Gardens

هم هتلی لوکس ، هم یک استخر بی نهایت بزرگ و هم جنگل Payangan ، همراه با یک شاهکار معماری برای خوردن یک نوشیدنی صبحگاهی. اگرچه Ubud بخاطر ویلاهای درختی اش معروف است اما این هتل همه جایزه های مربوط به بهترین استخرهای دنیا را از آن خود می کند ( اتفاقا این استخر جوایزی هم برده است.)


7. هتل یخی Jukasjarvi ، سوئد

هتل یخی Jukasjarvi ، سوئد

هتل یخی Jukasjarvi  در سوئد

هتل یخی Jukasjarvi

در ابتدای لیست هتل هایی که باید بروم هتل یخی بر فراز آسمان هنر می درخشد. یک هنر بسیار سرد. باوجود اینکه سازه های یخی تنها یک فصل از سال ایجاد می شوند ، این هتل همیشه به میهمانان خود فضایی گرم و برای فعالیتهای تابستانی هم امکان خلق آثار هنری با یخ را فراهم می کند همراه با ماجراجویی هایی در اطرافش که در زیر نور خورشید نیمه شب خود دارد.


8. Cocoa Island Resort، مالدیو

جزیره کاکائو ، مالدیو

جزیره cocoa، مالدیو

40 دقیقه قایق سواری از فرودگاه مجمع الجزایر یک جزیره شناور 33 خوشه ای روی آب می بینید . ( دارای سواحل شنی سفید رنگی است که در هر جزیره فانتزی تا کنون مشاهده کرده اید) همراه با دو آب گرم خصوصی که برای معالجه استفاده می شود.


9. تخت خواب های Loisaba Star در کنیا

تخت خواب های ستاره ای لوییزابا در کنیا

دومجموعه از استراحتگاه های ستاره ای فضای باز در دشتهای کنیا وجود دارد – " کیکوبو" جایی که گودالهای آبی در اطراف آنها وجود دارد و نام خود را هم از آنجا گرفته اند و " کویجا " که بر فراز رودخانه Ewaso N'giro قرار دارد. هر کدام از این استراحتگاه ها شامل Mukokoteni هستند ( یک تخت خواب دست ساز چرخ دار ، که قابل انتقال از بیرون به فضای داخل می باشد ). کنیا به حیات وحش خود مشهور است پس هنگامی که اوقات خود را در بیرون می گذرانید از این موجودات شگفت انگیز زیاد خواهید دید.


10.برج العرب دبی

برج العرب دبی

برج العرب دبی 2

یکی از بلند ترین هتل های دنیا ، برج العرب است که در یک جزیره خصوصی 1000 متر دورتر از ساحل قرار دارد و با یک پل خصوصی به ساحل متصل می شود. داخل برج که همانند یک بادبان کشتی طراحی شده است ، 202 اتاق دوبلکس قرار دارد که بزرگترین هتل دنیا با 8400 مترمربع مساحت و جزو گرانقیمت ترین هتلهای دنیا است.

گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری