6 اپلیکیشن ضروری برای دنبال کردن جام جهانی فوتبال

14/06/2014

6 اپلیکیشن ضروری برای دنبال کردن جام جهانی فوتبال

6 اپلیکیشن ضروری برای دنبال کردن جام جهانی فوتبال
 
بالاخره جام جهانی شروع شد،اما با بازی های بسیاری که همزمان طی 4 هفته در 12 شهر برگزار می شوند،برای دنبال کردن تیم و بازیکنان مورد علاقه تان به طور مداوم از تکنولوژی استفاده کنید!

خوشبختانه، برنامه های بسیاری وجود دارند که می توانند جاهای خالی را پرکنند تا شما بتوانید در مورد وضعیت هر گروه، تیم و بازیکن به روز باشید. چه شما بخواهید به برزیل بروید یا اینکه بازی ها را در منزل تماشا کنید، این برنامه ها به شما کمک می کنند تا به قلب جام جهانی بروید و هر لحظه این مسابقات را دنبال کنید.

با شش برنامه مورد علاقه ما که همه چیز از هشدارهای خبرهای فوری گرفته تا فیلم های لحظات حساس و ارتباط با طرفداران از سرتاسر جهان را فراهم می کنند، آشنا شوید:

ESPN FC Soccer & World Cup

اپ ESPN برای جام جهانی شامل آنالیز دقیق و هم چنین نقد هایی توسط تیم متخصص این گروه است. شما می توانید در این برنامه تیم های مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا در جریان بازی هایشان باشید و هشدارهایی را برای چیزهای مختلف از قبیل تعویض های حین بازی، آسیب دیدگی ها و آمار تیم ها بدست آورید. به علاوه کاربران آمریکایی می توانند فیلم های انحصاری از لحظات مهم بازی ها را ببینند. این برنامه رایگان هم برای سیستم iOS و هم برای اندروید وجود دارد.

ESPN-FC-Soccer--World-Cup-1

 


FIFA '14

طرفداران بازی EA فیفا برای ایکس باکس و پِلی اِستیشن از جدیدترین پیشنهاد iOS جام جهانی لذت خواهند برد. در فیفا 2014 بازیکن ها می توانند در گروه خودشان در جام جهانی رقابت کنند و تیم مورد علاقه خود را به دلخواه بسازند و با آن مسابقه دهند. آنهایی که می خواهند بیشتر بازی ها را رقابتی کنند می توانند دوستان یا دیگر کاربران آنلاین را در حالت چند بازیکنه به چالش بکشند. این برنامه رایگان فقط برای سیستم iOS موجود است.

FIFA-14

 


FIFA Official

برنامه FIFA Official شرح حال و تاریخچه جامع هر تیم، بازیکنان و مربیان با جزئیات تاریخ جام جهانی و ملی هر سازمان را فراهم می کند. این برنامه دارای وبلاگ روزانه و زنده ای است که به صورت مداوم با نتایج بازی ها، عکس های انحصاری و فیلم هایی از جام جهانی به روز رسانی می شود. علاوه بر این ها، طرفداران حرفه ای می توانند بازی کنند، برای انتخاب بهترین بازیکن هر مسابقه رای دهند و برای شانس ضربه زدن به توپ هایی که در بازی های جام جهانی استفاده شده ثبت نام کنند. این برنامه رایگان هم برای iOS و هم برای اندروید موجود است.

FIFA-Official-3

 


One football Brasil

در این برنامه می توانید تیم های مورد علاقه تان را انتخاب کنید و خبر های داغ آن ها را چه حین بازی و غیر آن دریافت کنید. هم چنین می توانید به نقد زنده بازی ها گوش دهید و با طرفداران همتایتان به صورت آنلاین با اکانت فیسبوک خود صحبت کنید. گذشته از این ها این برنامه فیلم هایی از کنفرانس های خبری قبل و بعد از بازی ها، مصاحبه ها، و آنالیز ها دارد. این برنامه رایگان برای هر سه سیستم iOS , Android  و   Windows Phone وجود دارد.

Onefootball-Brasil-4

 

Travel Portuguese Futebol Edition

برای آنهایی که برای تماشای بازی ها به برزیل می روند، این برنامه که محصولی از رُزِتا اِستُن است یک آموزش فشرده از آموختنی های ضروری زبان پرتغالی است تا زمانی که در برزیل هستید به شما کمک کند. این برنامه آموزش های آسانی دارد که به شما کلمه های اساسی و اصطلاحات پرتغالی را می آموزد تا کلمات تخصصی فوتبال را یاد بگیرید، از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید، غذا سفارش دهید و ... این برنامه مجانی برای iOS طراحی شده است.

Travel-Portuguese-Futebol-Edition-5

 

the Score

این برنامه جایی است که همه جدیدترین اخبار و به روز رسانی ها از تیم ها و بازیکنان مورد علاقه تان را دارد. کاربران می توانند برای خبرهای فوری در مورد بازیکنان یا کل تیم هشدار بگذارند. به علاوه می توانند در حین بازی ها از خبرهایی که بلافاصله بروزرسانی می شوند یا خبرهایی راجع به تیم ها و امتیازشان حین بازی خبردار شوند. برای بررسی دقیق تر می توانید از حالت دنبال کردن شوت های برنامه استفاده کنید تا ببینید که هر گل چطور زده شده است. این برنامه رایگان برای iOS و اندروید موجود است.

theScore-6

 

گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری